Aviator 0 Geplaatst 12 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2010 Op 8 september vindt de boekpresentatie plaats van het boek De kerk is dood leve de koning. De eerste exemplaren zijn voor dr. Arjan Plaisier (algemeen secretaris PKN) en ds. Jan Wessels (directeur Evangelische Alliantie). De kerk is dood leve de koning is een essaybundel die is samengesteld door Otto de Bruijne en Stijn Postema. "Nu de kerken leeglopen, is het de vraag wat de achterblijvers verbindt", aldus de uitgever. Bron: uitdaging.nl Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 12 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2010 De kerk is springlevend. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 12 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2010 Ik vind de titel wel leuk gevonden, ongeacht of wat ze zeggen terecht is of niet (zou ik eerst het boek voor moeten lezen.) Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 12 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2010 Nou, met Otto de Bruijne verwacht ik niet al te veel goeds. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten