Spring naar bijdragen

Van reuma genezen


Aanbevolen berichten

Acht jaar zat Marijke met reuma aan een rolstoel gekluisterd. In totaal was ze al twintig jaar ziek en ze ging steeds verder achteruit. Tot ze een gebedsgenezingsdienst van Jan Zijlstra meemaakte, vertelde ze vrijdagavond in de volle Zutphense kerk De Wijngaard.

Daar hield de Berrea-gemeente een dienst met evangelist Jan Zijlstra. Marijke: 'U sprak: de pijn moet verdwijnen. En ik voelde de pijn wegglijden. Dat was zo'n fijn gevoel. En ik kon zo uit de rolstoel stappen.'

Het verhaal is Zijlstra niet onbekend, want Marijke heeft er inmiddels een boekje over geschreven. Hij is wel verrast over de getuigenis van een jonge vrouw uit Zutphen, die al vier jaar last heeft van pijnlijke spieren en gewrichten en nooit zonder pijn de afwas kon doen.

'Ik ging op 9 januari naar een genezingsdienst in de Levenstroomkerk in Leiderdorp. Ik ben gezeten op mijn plek beter geworden. Daarna ben ik de zaal uit gerend en heb buiten de radslag gedaan. Mijn vriend heeft het nog gefilmd. Ik kan nu zonder pijn mijn kinderen weer optillen.'

Zijlstra is duidelijk onder de indruk. 'Kunnen wij die beelden krijgen?', is het eerste wat hij vraagt. 'Ik heb ze zelf nog niet gezien', is haar antwoord. Hij geeft zijn medewerkers opdracht haar getuigenis op te nemen. 'Laat deze jongedame je niet ontglippen.'

Bron: De Stentor

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op maandag 31 januari 2011 11:02:12 schreef anastasia het volgende:

Lijkt me weke-delen reuma te zijn, oftewel fibromialgie. En dan is de genezing iets minder verbazingwekkend. De dienst werkt als stressverminderaar e,cognitieve gedragstherapie en anti-depressivum ineen knipoog_dicht.gif

ik ben hier te nuchter voor, deel jou verhaal eigenlijk wel.

Zon dienst is best sensatie gericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid