dorien1989 0 Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Hallo! Ik ben bezig om me te verdiepen in het christelijk geloof. Hoe zijn jullie tot het geloof gekomen? En hoe reageerde jullie omgeving? Groeten van Dorien Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Is je verdieping, omdat je nu niet gelooft of geloof je nu en ben je aan het verdiepen? Zouden de antwoorden van anderen invloed hebben hierop voor jezelf, hoe zij tot geloof gekomen zijn? Link naar bericht Deel via andere websites
dorien1989 0 Geplaatst 15 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Ik ben niet-gelovig opgevoed, maar het krijgt mijn interesse steeds meer. Ik ben benieuwd naar ervaringen van andere. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 16 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2011 Nou, als je het subforum getuigenissen doorleest heb je je antwoord op de vragen al denk ik Link naar bericht Deel via andere websites
dorien1989 0 Geplaatst 16 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2011 Daar had ik nog niet aan gedacht! Dank voor de tip! Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 16 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2011 Graag gedaan Daar staan echt superveel verhalen dus daar ben je nog wel even mee bezig denk ik Link naar bericht Deel via andere websites
RvdB 0 Geplaatst 16 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2011 Ik ben zelf op latere leeftijd gaan geloven. Wel Christelijk opgevoed, maar deed daar niets meer mee. Zo'n twee jaar geleden kreeg ik wat informatie erover en stukje bij beetje meer in gaan verdiepen. Wat lezen (filmpjes kijken werkte voor mij beter) en erover praten met anderen. Omgeving reageerde verschillend. Goede vrienden spreek ik nog steeds, vrienden waarvan ik dacht dat ze het waren, die liepen hard weg. Gelukkig had ik zelf op een gegeven moment ook niet meer de behoefte om om te gaan met zulke mensen, dus dat scheelt. Link naar bericht Deel via andere websites
WayToHappiness 0 Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Kijk anders ook eens op www.mijngetuigenis.nl. Een site met heel veel getuigenissen, erg inspirerend. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Ik word zelf altijd erg enthousiast van mooie getuigenissen, ga denk ik ook maar eens een kijkje nemen in dat subforum! (ben nieuw hier) Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Hé wat grappig. Ik bezoek vandaag voor het eerst deze site. Ik ben gelovig opgevoed. Weet altijd al dat ik in god geloof. Maar heb er tot nu toe nog niet heel veel mee gedaan. Daar wil ik nu verandering in brengen Vandaar dat ik het grappig vind dat ik deze reacties tegen kom. Maar wat wordt verstaan onder 'latere leeftijd' ? Ben zelf 19. Dus dat valt nog mee denk ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Saint_Eve 0 Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Ik was 18 ... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten