alexs 0 Geplaatst 20 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 kan een mod mischien mijn links van m'n eerste post herplaatsen met die ik hierboven heb gepost? en hoe kom het dat ik geen edit button zie? Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 kan een mod mischien mijn links van m'n eerste post herplaatsen met die ik hierboven heb gepost? Omdat jij het bent en hoe kom het dat ik geen edit button zie? Je kan je posts maximaal 1 uur na plaatsing nog wijzigen. Dit om het verwijderen van posts enkele jaren na dato tegen te gaan Link naar bericht Deel via andere websites
alexs 0 Geplaatst 21 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 bedankt Link naar bericht Deel via andere websites
alexs 0 Geplaatst 22 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Ik ben hier wel alleen in deze thread ... toch zal het op een dag aanslaan, ook op credible. "just give them time..." aldus Pinkie Pie. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Ik ben er ook nog hoor. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 yay, ik ben gered door Hasbro: 'Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtenclaim etc etc' Link naar bericht Deel via andere websites
alexs 0 Geplaatst 23 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 yay, ik ben gered door Hasbro:'Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtenclaim etc etc' alleen de eerste twee links doen het niet meer, maar de laatse 3 wel. hier is een linkje naar de complete playlist van alle episodes in HD: http://www.youtube.com/user/FAQMetaOmeg ... 8FE4AE0E13 Groot nieuws: Season 2 zal officieel uitkomen op 17 september! http://www.equestriadaily.com/2011/08/s ... er-17.html bij deze, een van m'n favoriete fan art! P.s @Credible: kan je die eerste twee links herplaatsen met de eerste 2 linkjes die het wel doen ( het zijn dezelfde episodes), als het niet te veel moeite is? Link naar bericht Deel via andere websites
alexs 0 Geplaatst 27 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Deze is voor jou, ursa: Link naar bericht Deel via andere websites
Chealder 1 Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 En, welke van de twee is onze Ursa dan? De major of de minor? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 yay, ik ben gered door Hasbro:'Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtenclaim etc etc' Zie je nou wel dat God bestaat?! Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 En, welke van de twee is onze Ursa dan? De major of de minor? Duhuh... de maior natuurlijk. Ursa Minor is mijn kleine zusje (die me trouwens met rasse schreden inhaalt!). Link naar bericht Deel via andere websites
Chealder 1 Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Duhuh... de maior natuurlijk. Ursa Minor is mijn kleine zusje (die me trouwens met rasse schreden inhaalt!). Waaah! Je bent paars en hebt enge rode ogen en slagtanden! Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Dat klopt aardig idd. Link naar bericht Deel via andere websites
alexs 0 Geplaatst 29 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 pinkie pie + wetenschap = syntax error wie had dat gedacht Link naar bericht Deel via andere websites
Shevan 0 Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Ik ga de eerste aflevering zeker even kijken. In de eerste seconden zat al een occult symbool. Welke? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Yin en Yang. (voor de duidelijkheid, het was een geintje) Link naar bericht Deel via andere websites
Shevan 0 Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Yin en Yang. (voor de duidelijkheid, het was een geintje) Hehe dat had ik niet door. Link naar bericht Deel via andere websites
alexs 0 Geplaatst 29 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 trouwens, wist je dat luna en celestia gebaseerd zijn op Skinfaxi & Hrimfaxi uit de noorse mythologie? Link naar bericht Deel via andere websites
Chealder 1 Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Gaaf, ik houd van mythologie Zijn er trouwens nog andere afleveringen dan de 26? Ik heb ze namelijk allemaal gekeken en het is leuk om er naar te kijken als ik even niet zo veel te doen heb. Link naar bericht Deel via andere websites
alexs 0 Geplaatst 31 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 nog niet, maar over 18 dagen begint er een geheel nieuw seizoen ( ook weer 26 episodes) Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 -oeps- Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Ik hou van poonies en regenboogs!! En ik mocht het ook niet kijken vroeger, mijn ouders hadden een boekje (kind en occultisme), en daarin stond dat de poonies werktuigen van de duivel waren. Zo veel gemist, zoveel om in te halen Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Ik ben Pinkie Pie! Wie zijn jullie? http://www.hasbro.com/mylittlepony/en_U ... 5c12f9b58f Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Ik ook... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten