Spring naar bijdragen

Zoekt een christelijk vrouw!


Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

ik ben nieuw hier en weet niet zo goed wat ik hiervan moet verwachten

ik heb altijd gezegd ik zorg ervoor dat ik iemand vind die dezelfde denk wijse heeft als ik en daarmee bedoel ik geloofsovertuiging en ik heb altijd vriendintjes of relaties gehad met mensen die enkel in hun zelf geloofde meschien is dat ook niet zo vreemd omdat ik de enige ben in mijn familie die in god geloofd en ook in vrienden kring willen er maar weinig der van af weten dus komt het meschien wel daardoor dat ik ook niet christelijke meiden leer kennen dus probeer ik het op deze wijze ik zoek een christelijke vrouw/meid die zorgzaam is eerlijk en beeldschoon zowel van buiten als van binnen

met vriendelijke groet Vito

en gods zege X :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
ik ben nieuw hier en weet niet zo goed wat ik hiervan moet verwachten

ik heb altijd gezegd ik zorg ervoor dat ik iemand vind die dezelfde denk wijse heeft als ik en daarmee bedoel ik geloofsovertuiging en ik heb altijd vriendintjes of relaties gehad met mensen die enkel in hun zelf geloofde meschien is dat ook niet zo vreemd omdat ik de enige ben in mijn familie die in god geloofd en ook in vrienden kring willen er maar weinig der van af weten dus komt het meschien wel daardoor dat ik ook niet christelijke meiden leer kennen dus probeer ik het op deze wijze ik zoek een christelijke vrouw/meid die zorgzaam is eerlijk en beeldschoon zowel van buiten als van binnen

met vriendelijke groet Vito

en gods zege X :D

Ben je ook lid van een kerk? Kan je via een kerk mensen leren kennen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik snap je dilemma wel..

En het is nog lastig ook, tegenwoordig. Ik word niet gauw verliefd bijvoorbeeld, en als ik eindelijk echt weer verliefd ben, dan is hij niet christelijk...

ik heb me nu sinds kort aangemeld op funky fish, dat is een datingsite voor christenen, maar ook als je gewoon vriendschap zoekt.

Verder heb je ook christianmatch.. daar ben ik niet op, maar wellicht is het iets voor jou om eens een kijkje te nemen op die sites?

Verder raad ik je inderdaad een kerk aan, nu ga je natuurlijk niet naar de kerk om een partner te vinden,maar het kan wel een leuke bijkomstigheid zijn als je daar iemand ontmoet. OF christelijke evenementen...

Groetjes!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

@ester Oke ik zag op dit forum liefde relaties en vriendschap dus nam aan dat dit ook relevant is op dit forum

@madam jaa dat heb ik nou ook altijd alleen kom nog niet eens in contact met meiden christelijk zijn maar ik wil dat wel graag ik ben ook iemand die op een mooie meid valt goed verzorgd en de meiden of vrouwen in me kerk voldoen niet echt in dat plaatje meschien is uiterlijk niet belangrijkste maar het oog wil ook wat anders word je der ook niet zomaar verliefd op denk ik dan als iemand niet je type is kwa uiterlijk dan

@ebbeboe hahaha ja dat lijkt het wel erg veel op ja

Link naar bericht
Deel via andere websites

Denk dat het gewoon het beste is om je te gaan mengen in de christelijke wereld. Als je per se een christelijke vriendin wil, dan moet je zorgen dat je christelijke dames tegen komt. Kijk bij kerken, ontmoetingsavonden en weet ik veel waar nog meer . :) Daarbij denk ik dat het niet goed is om geforceerd op zoek te gaan naar een meisje. Zorg ervoor dat je mensen ontmoet en dan kom je vanzelf wel iemand tegen waarmee het klikt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid