Ursa 1 Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Sterkte voor zij die gezakt zijn... Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Weet je.. Eigenlijk vind ik het niet eens zo erg dat ik niet in 1 keer geslaagd ben. Ben eerder bang voor wat mijn grootouders zullen zeggen. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Weet je.. Eigenlijk vind ik het niet eens zo erg dat ik niet in 1 keer geslaagd ben. Ben eerder bang voor wat mijn grootouders zullen zeggen. Met een her kom je er gewoon toch? Dat vind ik nog steeds in 1x geslaagd En als je grootouders weten dat je je best hebt gedaan zullen ze niet boos worden toch? Lijkt me een beetje raar om dat dan te doen. Maarja, ik ken jullie situatie niet natuurlijk Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Weet je.. Eigenlijk vind ik het niet eens zo erg dat ik niet in 1 keer geslaagd ben. Ben eerder bang voor wat mijn grootouders zullen zeggen. Met een her kom je er gewoon toch? Dat vind ik nog steeds in 1x geslaagd En als je grootouders weten dat je je best hebt gedaan zullen ze niet boos worden toch? Lijkt me een beetje raar om dat dan te doen. Maarja, ik ken jullie situatie niet natuurlijk Ja .. Zo ongeveer wel..Maar mijn grootouders verwachten dat ik het in 1x (zonder her) haal. No matter what happend before.. ) En toevallig hebben zij een diploma gehaald in moeilijk doen Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Tja, dan moet je ze maar lekker moeilijk laten doen. Gewoon je best doen en er voor gaan en ik durf te wedden dat als je dan over een maandje toch dat papiertje hebt, dat ze dan hartstikke trots zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 @Annzie Gefeliciteerd Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten