Gast Anon_phpbb Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Zalig zijn de mensen die ondanks al het gepest en gesmaad, Bedreigt en gebroken nog trouw blijven aan elkaar en voor elkander zorgen. Zalig zijn de mensen die vernedert en vervolgt Worden, gepijnigd en verminkt nog vergeving Kunnen schenken en elkander lief hebben. Zalig zijn de mensen die ondanks al hun moeilijkheden en verdriet, gestrest, wanhopig en radeloos nog het goede doen. Link naar bericht Deel via andere websites
Dave 0 Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Vind het nogal een depressieve preek maar het is wel mooi als ze dat kunnen. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Oke, toeval... Geen zin om in te gaan op details, maar ik zat net te denken aan al dat gepest en hoe ik anderen wil helpen die dezelfde problemen hebben als ik heb/had. @Dave; agree.. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Zalig zijn de mensen die ondanks al het gepest en gesmaad, Bedreigt en gebroken nog trouw blijven aan elkaar en voor elkander zorgen. Zalig zijn de mensen die vernedert en vervolgt Worden, gepijnigd en verminkt nog vergeving Kunnen schenken en elkander lief hebben. Zalig zijn de mensen die ondanks al hun moeilijkheden en verdriet, gestrest, wanhopig en radeloos nog het goede doen. Okee nogal depressief, maar hoe dan verder en wat wil je bespreken? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten