Spring naar bijdragen

Dringend opzoek naar creatieve mensen!


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeerproject op het Grafisch Lyceum Rotterdam.

Mijn afstudeerproject wordt een webshop waar jezelf je christelijke poster kunt ontwerpen.

Visie

God vraagt van ons dat we elkaar bemoedigen en steunen wanneer dat nodig is en niet nutteloos toekijken.

Deze visie willen wij met de webshop dan ook uitdragen.

Nu u door Christus zozeer bemoedigd wordt en liefdevol getroost, nu er onder u zo’n grote verbondenheid met de Geest is, zo veel ontferming en medelijden,

maak mij dan volmaakt gelukkig door eensgezind te zijn, één in liefde, één in streven, één van geest. Handel niet uit geldingsdrang of eigenwaan,

maar acht in alle bescheidenheid de ander belangrijker dan uzelf. Heb niet alleen uw eigen belangen voor ogen, maar ook die van de ander. Filippenzen 2:1-4

De Webshop

Op de website komen veel verschillende poster-templates te staan. Je kunt uit deze verschillende poster-templates kiezen.

De template kun je naar eigen smaak bewerken. Door te spelen met achter- gronden, kleuren, afbeeldingen en tekst stel je heel eenvoudig een originele poster samen.

Uiteindelijk worden de posters geprint en de opbrengsten daarvan gaan naar een goed doel.

Goed doel?

De winst die gemaakt wordt met de webshop gaat naar een gecertificeerd goed doel.

Met uw aankoop helpt u dus uw medemens. Elk goed doel steunen wij twee maanden lang.

Na deze maanden wisselt het doel, want wij willen zoveel mogelijk verschillende organisaties steunen.

WE NEED YOU!

Over twee weken ben ik klaar met school en we willen dit concept echt in de lucht gooien, alleen nu heb ik nog veel te weinig posters.

Om een uitgebreid assortiment aan posters te verkrijgen, hebben we je hulp nodig!

Wij zijn voortdurend op zoek naar grafische vormgevers die graag hun steentje bij willen dragen aan onze postercollectie.

Uiteraard is dit op vrijwillige basis. Zie jij het wel zitten dat straks jouw creaties als warme broodjes over de toonbank gaan?

Meld je dan nu aan!

Stuur een email naar info@maxom.nl en we geven je graag meer informatie.

Alvast bedankt voor jullie tijd/hulp!

Met vriendelijke groet,

Mathijs

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 8 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid