Spring naar bijdragen

Spinal & Steen


Aanbevolen berichten

Rapper Steen is een grote grap. Maar gek genoeg is zijn flow wel lekker en daardoor klinken de tracks vet. Daarbij zijn de beats niet eens zo slecht. Het is wel erg grof, maar tegelijkertijd niet serieus te nemen. Ik zou er geen probleem van maken als ik jou was.

Er is overigens veel minder goede christelijke hiphop te vinden dan goede niet-christelijke hiphop. In de laatste categorie heb ik heel wat aanraders voor je die je waarschijnlijk beter kunt luisteren als christen met muzieksmaak dan rapper Steen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Kun je wat noemen? Dan zal ik er naar kijken!

McProphet :) Ik weet alleen niet waar je hem op internet kan vinden. Ik weet wel dat hij een paar weken terug heeft opgetreden op een muziekavond in De Deur in Hoogeveen. Oh: ik zelf hou niet van hiphop dus ik heb ook géén idee of dat wat voor je is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rapper Steen is een grote grap. Maar gek genoeg is zijn flow wel lekker en daardoor klinken de tracks vet. Daarbij zijn de beats niet eens zo slecht. Het is wel erg grof, maar tegelijkertijd niet serieus te nemen. Ik zou er geen probleem van maken als ik jou was.

Er is overigens veel minder goede christelijke hiphop te vinden dan goede niet-christelijke hiphop. In de laatste categorie heb ik heel wat aanraders voor je die je waarschijnlijk beter kunt luisteren als christen met muzieksmaak dan rapper Steen.

Okee, kom maar met je aanraders! =D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er is een vrij nieuwe groep actief in Los Angeles. Jonge gasten die echt te gekke dingen doen. Ze hebben niet alleen maar samen platen gemaakt, maar juist vooral los van elkaar (wel steeds weer met samenwerkingen e.d. met andere groepsleden).

De groep heet OFWGKTA (Odd Future Wolf Gang Kill Them All) en bestaat uit Tyler The Creator, Hodgy Beats, Earl Sweatshirt, Domo Genesis, Mike G, Frank Ocean, Left Brain, Syd, The Super 3 en Jasper Dolphin. Ook dingen als MellowHype en The Jet Age Of Tomorrow hangen ermee samen. Te gekke dingen geproduceerd. Niet altijd voor tere zieltjes, maar niet alleen maar zonder inhoud. Hier en daar ook redelijk old skool.

Dat is écht een aanrader.

Er zijn natuurlijk artiesten genoeg om aan te raden. Ik ben zelf erg gecharmeerd van onder meer DANGERDOOM (samenwerking tussen Danger Mouse en MF Doom, solo ook te gek), Egyptian Lover, Eric B. & Rakim, Fran-n-Dank, Jay Dee, J. Dilla, Ghostface Killah, Grandmaster Flash, Jaylib (J. Dilla & Madlib), Madlib, The Jonzun Crew, Talib Kweli, Eminem (sommige tracks), Madvillain (MF Doom & Madlib), Method Man (ook samen met Ghostface Killah & Raekwon), Raekwon, Mobb Deep, Mos Def, Kanye West, et cetera. :)

In Nederland ben ik gecharmeerd van Opgezwolle, Typhoon (ook christelijk, als ik me niet vergis), Blaxtar, Fakkelbrigade, Winne, De Jeugd Van Tegenwoordig, Kyteman, Kern Koppen, et cetera.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb niet per se kennis. Ik luister veel muziek. Begin eens met luisteren naar bovenstaande artiesten, zoek eruit wat je tof vindt en zoek op basis daarvan verder (op basis van tips op het internet bijvoorbeeld, of bij rijtjes similar artists).

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid