Spring naar bijdragen

Retrospectieve Openbaring gehad


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

Ik weet het allemaal nog niet heel zeker, maar ik zal vertellen wat ik heb gezien.

Ik ben een beetje een duister figuur, en heb iets met de wet, waar ik altijd op het randje loop, maar echt iets groots misdadigs heb ik nooit gedaan. Maargoed, dit is het verhaal.

Ik had een vakantie baantje, ik kwam bij vele verschillende mensen thuis. Op een dag, moest ik bij een man werken in Loosdrecht. Al snel drong het tot mij door dat dit geen gewone man was; ik kreeg heel sterk het vermoeden dat dit een groot onderwereld figuur was, een grote drugs baron of iets dergelijks. Toen ik weer naar huis fietste barstte ik in tranen uit, want het is niet te beschrijven hoe stresvol zo een gebeurtenis is. Thuis was ik in de ban van het kwaad. Ik wou deze meneer weer opbellen om te vragen of ik bij hem in huis kon werken; me hele lichaam trilde, me handen bibberden, en toen kreeg ik, denk ik, een Openbaring van God.

In mijn ogenhoeken, werd mijn kamer een witachtig zilver; en in het midden van mijn gezichtsveld, zag ik Jesus Christus op zijn Troon zitten. Het was tijdens de Tweede Wereld oorlog, en Protestantse boeren werden belaagd door vuile SSers, die op zoek waren naar Joodse onderduikers. Jesus Christus, op zijn troon, gaf de boeren een overweldigende spirituele kracht, om de Nazis aan de deuren te weerstaan. Sommige boeren werden hierdoor zo spiritueel dat ze Christus op zijn troon konden zien vanaf de aarde! En nu iets heel wonderlijks: Christus huilde! hij huilde om de Joden, twee dagen lang.

Dit was denk ik mijn Openbaring. Wat is jou mening? Was ik in de war, of komt dit echt direct van God?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Dit was denk ik mijn Openbaring. Wat is jou mening? Was ik in de war, of komt dit echt direct van God?

Weet ik niet, kan ik niet zo van op afstand zeggen. Maar zou het enkel zo zijn dat je zelf in de war bent, laat het dan wel een werktuig in Gods handen zijn. Of met andere woorden, grijp deze gebeurtenis aan om niet langer op het randje van de wet te lopen maar om vanaf nu te wandelen met God. En dan maakt het eigenlijk niet uit wat nu precies de bron is geweest van dit 'visioen', als het je dichter bij God brengt, is het goed. flower.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid