Gast Anon_phpbb Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 ik kan de laatste tijd nogal genieten van: dreamtheater, avenged sevenfold (a7x), echt geweldig zijn die jongens... Link naar bericht Deel via andere websites
Evie12 0 Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Hillsong Saybia Ascend the Hill John Nutall ... and many more Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 avenged sevenfold (a7x), Klinkt fijn! Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Zoek 'A little Piece of Heaven' maar eens op. Geniale videoclip Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 True love! Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Ik hou van Balkan, radio dance, hip hop, klassiek (inclusief vocaal), country, metal, rock, pop, Bollywood, jazz en fusion, progressive, drum n bass, IDM, chiptunes, grime, Gregoriaans, en nog veel meer. Helaas te veel artiesten (meer dan de helft) die ik niet meer kan/wil luisteren sinds mijn bekering, helaas vaak de beste. Maar ja. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Ik hou van Balkan, radio dance, hip hop, klassiek (inclusief vocaal), country, metal, rock, pop, Bollywood, jazz en fusion, progressive, drum n bass, IDM, chiptunes, grime, Gregoriaans, en nog veel meer. Eigenlijk naar alles dus? Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Ehm ja zo'n beetje wel. Er zijn weinig muzieksmaken die me niet kunnen boeien. Heel overdreven experimentle noise niet, schlager niet, sommige folk niet, maar t meeste wel ja. Ik luister net zo graag naar de commerciele dance op radio 538 als hele obscure bands die (ook binnen 1 en t zelfde nummer hehe) jazz, metal, ambient, techno en Arabische muziek mengen. Link naar bericht Deel via andere websites
Progton 19 Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 laatste tijd draai ik veel: - as i lay dying - august burns red - theocracy - crimson moonlight - renascent - anthriel - miseration - reinxeed - becoming the archetype - still remains - seventh angel Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 28 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2012 Nog steeds David Bowie, ruim boven de rest. Verder waardeer ik de laatste tijd bepaalde dj's en producers bovengemiddeld. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Nieuwste ontdekking: Parov Stelar, maakt "ElectroSwing." Electrowat? Nee, ik kende het ook niet. moderne muziek gecombineerd met jaren 20 en 30 swing jazz. Ik vind het geniaal. mooiste tracks (maar ik heb nog lang niet alles geluisterd, net ontdekt): Catgroove Libella Swing Fleur de Lille allemaal te vinden op youtube Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 8 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2012 Parov Stelar is een held ja. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten