Spring naar bijdragen

Christelijke Blog


Aanbevolen berichten

Allereerst: is 'crosspoint' wel een bestaand woord in de Engelse taal eigenlijk? In ieder geval niet volgens Merriam-Webster. Er is wel zoiets als een 'cross-point screw', een kruiskopschroevendraaier, en ik kom elders 'crosspoint' ook nog tegen als technische aanduiding in de electrotechniek of iets dergelijks: link

En waarom eigenlijk een Engelse naam?

Dat is mijn enige vraag voor wat betreft het blog op zich. Inhoudelijk ben ik benieuwd wat je voor nieuws gaat bijdragen aan het webloglandschap.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Prima lay-out, ik hou wel van rustige grijstinten. Geen schreeuwerig gedoe enzo. En maar weinig advertenties, hoewel geen advertenties al helemaal mooi zou zijn geweest.

En verder wat HW zegt: crosspoint is geen Engels woord. Je hebt er een plaatje van een kruispunt bij staan, maar het Engelse woord daarvoor zou junction (of crossing) zijn. Crossroads zou wel kunnen smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoe kan je een reactie achterlaten? Er staan links naar Facebook, Twitter etc, maar als ik daar op klik kom ik op een weblog.nl inlog. Moet je daar eerst lid van worden om als lezer een reactie te kunnen posten?

Ik probeer juist bij mezelf de chaotische wildgroei aan accounts all over 'ze interwebs' wat in te dammen want na een tijdje weet je echt niet meer waar je nu ook al weer allemaal bij aangemeld staat, dus voor mij zou dat al een reden kunnen zijn om niet te reageren terwijl ik dat misschien wel zou willen na het lezen van een interessant stukje.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Reageer anders ook even op de andere berichten.


Samengevoegd:

&

Quote:

Inhoudelijk ben ik benieuwd wat je voor nieuws gaat bijdragen aan het webloglandschap.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid