Klaas Hoorn 0 Geplaatst 27 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2010 Ben je zelf homo en je ouders worstelen met je geaardheid? Of ken je ouders die dit doen? Geef hen onderstaand bericht door; misschien kunnen we iets voor hen betekenen! Op DV 22 september, 19.30 uur, start praatgroep Caritas met de eerste avond van een nieuw seizoen. Ouders met een homoseksueel kind die worstelen met de combinatie geloof en homoseksualiteit zijn van harte welkom. Op deze eerste avond staat het thema “scheppingsorde†centraal. Een van de ouders heeft hier studie naar gedaan en zal hierover een inleiding houden; daarna is er ruimte voor gesprek met elkaar. We beseffen dat de drempel soms hoog kan zijn voor nieuwe ouders, maar we willen hen vooral zeggen: je bent van harte welkom, hoe je ook denkt en hoe je ook worstelt. Onze afspraak onder elkaar is: er is respect voor iedereen, hoe je ook denkt over dit onderwerp. Eerst even bellen, mag ook! link Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 27 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2010 ik behoor niet tot de doelgroep, maar ik zou wel bijzonder geïnteresseerd zijn in het berhaal van bedoelde ouder. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 27 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2010 En waar vinden die bijeenkomsten plaats? Lijkt me wel een essentieel punt... Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 27 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2010 Zie link, in Baarn.... Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 27 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2010 Oh, thanks Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 27 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2010 Graag gedaan Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2010 Vind dit wel een mooi initiatief, maar ben wel benieuwd naar de toonzetting. Mijn ouders worstelen er gelukkig niet mee, aangezien geloof bij hen vrijwel ontbreekt. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten