Gast Anon_phpbb Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Beste mensen, Ik ben even bezig geweest met wat gecomponeer, maar er is wat uitgekomen. Luister hier mijn versie van Gods volk wordt uitgeleid... Klik hier: Groetjes, Ponterius... Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Klinkt best o.k. Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Mja, remixen zijn niet echt mijn stijl. Het duurde te lang voor ik iets hoorde dat ik herkende uit het lied. Maar toen ik eenmaal een melodie kon ontdekken heeft mijn voet wel even meegetikt Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Ik vond juist het herkenbare deel weer wat minder.. Link naar bericht Deel via andere websites
Booster 0 Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 leuk......lekker eigentijds Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Heb je enige vorm van quantize gebruikt of live ingespeeld? Het klinkt allemaal nogal rommelig. Link naar bericht Deel via andere websites
Jeast 0 Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Opzich wel grappig, alleen is de afmix niet zo denderend en zou je idd even moet quantizen (zoals andere Joost al aanhaald) Kwa afmix wil ik je wel helpen Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ik ken het origineel niet, maar ik vind het nog wel ok klinken, zij het in mijn ogen (nuja, oren) een beetje plat, wat weinig diepte erin. Link naar bericht Deel via andere websites
Jeast 0 Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Quote: Op vrijdag 23 juli 2010 15:53:11 schreef Iriacynthe het volgende: Ik ken het origineel niet, maar ik vind het nog wel ok klinken, zij het in mijn ogen (nuja, oren) een beetje plat, wat weinig diepte erin. Dat is de afmix idd Hier het orgineel link Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Admod note: Ik kan mij niet herinneren dat het youtube linkje waar de TS het over wil hebben invloeden heeft van Macarena, Geneefse Funeral Doom of pure opwekking. Posts zijn verwijderd, en we mogen weer BOT Link naar bericht Deel via andere websites
Flubbels 1 Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Haha, ik heb Godsvolk wordt uitgeleid ook ooit geremixt; happy hardcore: link Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten