EulogÃa 0 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Ik kan je eventueel wel in contact brengen met mensen in de Gospel-wereld.. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Waarom ben je zo gebrand op bekend worden? Ga gewoon eerst je talent ontwikkelen, maak op een gegeven moment een demo, stuur die naar labels waar je interesse in hebt, en houd vol . Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Hoe stel je je die combinatie voor; je inzetten voor God door muziek? Vind je het echt meerwaarde hebben dat je in een christelijk koor oid gaat zingen? Is het niet een beter idee om je talenten in 'de wereld' te laten zien en op die manier te gaan getuigen? Link naar bericht Deel via andere websites
Benedictus17 0 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Begin klein. Zoek eens of er (kleine) evenementen georganiseerd worden waar ook een open podium is. Kijk eens of er in de kerk misschien behoefte is aan een intermezzo (ik weet niet hoe dat in andere kerken gaat eigenlijk maar zelf moet ik heel vaak even een klein stukje spelen onder de communie en de collecte omdat er anders een stilte valt omdat er op dat moment geen lied wordt gezongen). Mond op mond reclame is de beste en snelste reclame. Je kan niet in een keer bij 'iedereen' bekend zijn. De enige manier waarop jij jezelf bekend kan maken is jezelf zoveel mogelijk laten zien en dat doe je dus eerst bij de wat kleinere gelegenheden en als het bij de mensen in de smaak valt dan komen er vanzelf kleine verzoekjes die op den duur wat groter worden. Jijzelf met jouw optredens vormt jouw visitekaartje. Dus niet alleen je talenten maar ook je uitstraling en presentatie. Dat is tenminste mijn ervaring. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten