Spring naar bijdragen

Waar moet ik beginnen


Aanbevolen berichten

Hoe stel je je die combinatie voor; je inzetten voor God door muziek? Vind je het echt meerwaarde hebben dat je in een christelijk koor oid gaat zingen? Is het niet een beter idee om je talenten in 'de wereld' te laten zien en op die manier te gaan getuigen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Begin klein. Zoek eens of er (kleine) evenementen georganiseerd worden waar ook een open podium is. Kijk eens of er in de kerk misschien behoefte is aan een intermezzo (ik weet niet hoe dat in andere kerken gaat eigenlijk maar zelf moet ik heel vaak even een klein stukje spelen onder de communie en de collecte omdat er anders een stilte valt omdat er op dat moment geen lied wordt gezongen).

Mond op mond reclame is de beste en snelste reclame. Je kan niet in een keer bij 'iedereen' bekend zijn. De enige manier waarop jij jezelf bekend kan maken is jezelf zoveel mogelijk laten zien en dat doe je dus eerst bij de wat kleinere gelegenheden en als het bij de mensen in de smaak valt dan komen er vanzelf kleine verzoekjes die op den duur wat groter worden. Jijzelf met jouw optredens vormt jouw visitekaartje. Dus niet alleen je talenten maar ook je uitstraling en presentatie.

Dat is tenminste mijn ervaring. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid