Gast Anon_phpbb Geplaatst 26 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2010 Beste mensen, ik ben bezig met het opzetten van een website voor alle mogelijke christelijke songteksten. Nu is mijn vraag: willen jullie mij helpen door hier songteksten met titel en artiest erbij te plaatsen? Dan zouden jullie me te gek helpen en kan de website een succes worden, als ik de site online zet wanneer ik genoeg songteksten heb. alvast enorm bedankt Samengevoegd: Een erg mooie voor jullie Heerser over alle dingen God van de oneindigheid Van Uw liefde wil ik zingen buigen voor Uw majesteit Eeuwen komen, eeuwen gaan Voor altijd blijft Uw trouw bestaan Uw naam weerklinkt door het heelal 'Die was en is en komen zal' U alleen kunt grootheid tonen In een enkel ogenblik De natuur spreekt zonder woorden Vol verwondering luister ik U schiep leven door Uw woord Bracht het licht en duister voort Zelfs nu Uw werk in zonde lijdt Weerspiegelt zij Uw heerlijkheid In het lijden van dit leven In een dal van duisternis Wilt U mij Uw liefde geven en de vrede die ik mis Leid mij aan Uw sterke hand veilig naar de overkant Ik hoef geen gevaar te vrezen Als Uw huis mijn schuilplaats is Eeuwen komen, eeuwen gaan Voor altijd blijft Uw trouw bestaan Uw naam weerklinkt door het heelal 'Die was en is en komen zal' Tekst en Muziek: Matthijn Buwalda en Kees Kraayenoord Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 26 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2010 RubenB, houd er wel rekening mee dat er auteursrechten gelden op deze teksten. Citeren mag, maar hele teksten plaatsen mag niet zomaar. Ik zou dat dus eerst even navragen bij Buma, voordat je enthousiast aan het verzamelen gaat. Tenzij je dat natuurlijk alláng hebt geregeld. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 26 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2010 en wat voor songteksten zoek je? nederlands, buitenlands, gospel, pop, metal? er zijn duizenden christelijke artiesten, je krijgt nog niet een paar procent bij elkaar op deze manier. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 27 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2010 Hoi RubenB, in dit topic kun je ook even rondkijken, daar staan ook een paar christelijke songteksten. + Titelfix. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 27 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2010 dan kan deze toch op slot? Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 27 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2010 Nee, want dat topic is verouderd. Daarom mag deze gewoon open blijven en is die ander op slot gegaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 27 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2010 Beste mensen, ik dank jullie voor jullie reacties. Het is idd zo dat je niet zomaar songteksten mag plaatsen. Daar moet een bepaald bedrag voor betaald worden per maand. Daarom is het mijn doel om eerst een heel aantal songteksten te hebben, om ze vervolgens in een groot aantal online te zetten. Anders worden kosten onnodig gemaakt. Dus mijn vraag is: heb je een christelijke songtekst, plaats de tekst hier. Alle christelijke muziek mag, Nederlands, Engels, elke stijl! Alle beetjes helpen Alvast super bedankt en een goede zondag gewenst jullie allemaal Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 En wat daar niet geplaatst mag worden, mag hier dan natuurlijk ook niet zomaar geplaatst worden. Denk ik dan. Maar het is wel netjes om dat zo te regelen inderdaad. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten