Gilrea 0 Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Vandaag is het weer dankdag, de dag waarop christenen samenkomen om God te danken voor wat Hij heeft gegeven het afgelopen seizoen. Van oorsprong gaat dit vooral over alle zegeningen die Hij gaf in de landbouw, nu is het ook een dag waarop we mogen uitspreken naar God waar we allemaal dankbaar voor zijn. Dus daarom juist vandaag dit topic: waar zijn wij Crediblers allemaal dankbaar voor? Ik zal zelf beginnen. Ik ben God dankbaar voor alle lieve mensen om mij heen die Hij mij gegeven heeft. En ik ben dankbaar voor de zegeningen die Hij geeft in mijn leven. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Ik ben God ook dankbaar voor al mijn vrienden en nieuwe vrienden die ik mocht maken afgelopen tijd. Dankbaar dat ik naar andere mensen toe toch een soort voorbeeld kan zijn, vooral het laatste jaar merk ik dit steeds meer. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Ik ben God voor heel veel zaken dankbaar, zoals gezondheid, vrienden & familie, werk, ons huis, ons huwelijk, maar natuurlijk in de eerste plaats en vooral mijn redding. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Ik heb een compositie gemaakt van een blaadje zuring, een stukje peterselie, drie blaadjes rucola en zeven stukjes bieslook, afgemaakt met een op 4 november(!) geoogst cherrytomaatje. Dat was mijn dank aan God voor het plezier aan onze kloostertuin. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten