Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, dit is met name voor katholieken, maar moslims en protestanten worden ook erbij betrokken. Kennen jullie de man Walter Veith? Ik zit nu zijn filmpjes te kijken. Wat hij probeert te bewijzen is dat de wonderen en abnormale zaken m.b.t. Catholicisme en Islam vals zijn. Zoals een huilende Maria e.d.Sommige dingen vind ik ook wel apart. Het gaat overigens ook over de katholieke leer t.a.v. de Bijbel en de schepping. Misschien dat jullie eens de tijd hebben om te kijken en een reactie kunnen geven? Alvast bedankt!

link

gr. mackie

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, daar heb ik wel eens mee van doen gehad. Het is een dr. maar wel één in de zoölogie. Hij heeft een 22-delige serie volgepraat met een samengeraapt zooitje van al aanwezige conspiracytheoriëen.

Het is vooral VEEL. Op de meeste afzonderlijke zaken valt best wat te zeggen met veel nuances enz. Maar net zoals dat filmpje over 11 september (Loose screw, of wat de naam ook was verbaasd.gif ) zit de kracht vooral in de snelheid en het bombast waarmee het gebracht wordt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid