Gast Anon_phpbb Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Hoi allemaal Ik zoek leuke christelijk bladmuziek voor saxofoon. Kan iemand mij helpen? Groetjes van Saskia Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Ben je van plan het in je eentje te spelen of samen met andere instrumenten? En wat voor sax heb je? Als je in je eentje speelt, zou ik gewoon een christelijk songbook kopen. Als je samen wilt spelen dan is het lastiger, omdat de meeste saxofoons anders gestemd zijn dan, bijvoorbeeld, een piano. Dan moet je een boek hebben wat speciaal voor sax is geschreven of de partijen zelf omzetten. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 21 september 2009 Rapport Share Geplaatst 21 september 2009 Ik speel Alt sax. Ik wil graag samen met andere instrumenten spelen. Ik weet ook dat ik moet omzetten, maar het is eer rot werk, vandaar dat ik het op deze manier aan bladmuziek probeer te komen. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten