thrashboy 0 Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Hey misschien kunnen jullie mij helpen ik zoek een adres waar ik voor mijn zoon/14 cd's kan bestellen het liefst een adresje waar ik kan zoeken op muziekstijl (in zijn muziekstijl ben ik helemaal niet thuis en weet dus niet waar (OF WAT) ik dat vandaan moet halen) zijn muziekvoorkeur: nederhiphop/house/hardstyl (en ik wil dat hem dus ook kunnen aanbieden maar dan in christelijke vorm en verantwoord!) Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Misschien kun je hier iets mee? > Ernst van de Zaak of McProphet . Link naar bericht Deel via andere websites
thrashboy 0 Geplaatst 27 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Thanx Barbapappa, ernst van de zaak hebben we al die andere klinkt ook leuk maar weet je wat het is, kijk naar de songtitels het geloof ligt er dil bovenop, vind ik niet erg maar mijn zoon wel !als dat zo is dan heeft hij al gegeten en gedronken ! Iets wat lijkt op 50 cent/snoop dogg ed. en christelijke hardstyle bestaat dat eigenlijk ? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Het enige hiphoppige wat ik ken, leuk en christelijk is is Group 1 Crew... Erg energiek optreden van gezien. Link naar bericht Deel via andere websites
thrashboy 0 Geplaatst 27 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Quote: Op donderdag 27 augustus 2009 09:01:44 schreef Harm-Jan het volgende: Het enige hiphoppige wat ik ken, leuk en christelijk is is Group 1 Crew... Erg energiek optreden van gezien. dat is meer ala the black eyed peas tog ? Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Ik heb nu even geen tijd om te zoeken, maar volgens mij moet het wel bestaan, maar is het Engelstalig en omdat er 'nederhiphop' stond, dacht ik dat het NL-talig moest zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Quote: Op donderdag 27 augustus 2009 09:07:50 schreef thrashboy het volgende: [...] dat is meer ala the black eyed peas tog ? Ik heb geen flauw idee, ik ben zeg maar niet echt een Black Eyed Peas kenner.. én ook geen hardstylerliefhebber/kenner. Link naar bericht Deel via andere websites
thrashboy 0 Geplaatst 27 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Engelstalige house/hardstyle mag alle twee en chr. nederhiphop (met teksten die niet indirect over de bijbel gaan, het is voor een puber dus)! Alvast bedankt ! Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Helaas, dan zou ik het niet weten. Link naar bericht Deel via andere websites
thrashboy 0 Geplaatst 27 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 ok, iemand anders hier die mij verder helpen kan ? Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 De bands die op Flevo festival optreden zijn heel divers, daar zitten vast mensen bij van het kaliber dat je zoekt. En als ze op Flevo mogen komen is het m.i. ook redelijk verantwoord. Miscchien zijn John Rueben en iets als Switchfoot wat? Link naar bericht Deel via andere websites
thrashboy 0 Geplaatst 27 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 John Rueben / Switchfoot ... nee vergeleken met de seculiere hiphop en house/hardstyl is dat niet wat voor hem ! anyway bedankt voor het meedenken ! Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Voor zover je het over kwaliteit kan hebben in die muziekstijl, is er niks christelijks wat klinkt zoals seculier, en als het er al zou zijn ligt het er dik bovenop. Waarom wil je trouwens zo krampachtig de muzieksmaak van je zoon overheersen? Link naar bericht Deel via andere websites
thrashboy 0 Geplaatst 27 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 ik wil zou gewoon ook wat positieve muziek uit zijn soeakers willen horen , dan al (nouja veelal) die shit van vandaag de dag ! en ik wil graag weten of dat soort muziek er ook is in christelijke variant, thats all !! Samengevoegd: Quote: Op donderdag 27 augustus 2009 17:11:49 schreef Ol Moth het volgende: Waarom wil je trouwens zo krampachtig de muzieksmaak van je zoon overheersen? daar komt bij dat hij bijna jarig is en ik wilde hem een leuk cdtje geven !! Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Laat hem gewoon naar seculiere acts luisteren, die zijn beter en hebben vaak net zo goed goede dingen te zeggen. Hiphopartiesten en -groepen als Opgezwolle, Winne, Zwart Licht, Zo Moeilijk, Fakkelbrigade, Typhoon, et cetera, zijn gewoon erg goed. Link naar bericht Deel via andere websites
thrashboy 0 Geplaatst 27 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 ik ken die artiesten niet maar ik ben het niet helemaal met je eens het gaat in de seculiere wereld veelal om geld sex drugs ed + je hoort veelal schuttingtaal / gevloek en het F woord ! Het gaat om de personen die erachter zitten (het hart met wat voor intensie is het gemaakt) das net zoals in de seculiere metal ik kan bv geen slayer deicide morbid angel luisteren daar krijg ik geen lekker gevoel bij, maar das persoonlijk ! Daarmee wil ik niet zeggen dat alle seculiere muziek fout is, integendeel moet ieder voor zich uitmaken en verantwoorden naar God, waar het mij nu omgaat (want we wijken af van het onderwerp) is dat ik verantwoordelijk ben voor mijn kind wat hij doet naar luistert ed. (zolang als hij hier in huis woont)! En het enigste wat ik vroeg zie bovenstaande vraag !!! Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Quote: Op donderdag 27 augustus 2009 19:12:45 schreef Kurt het volgende: Laat hem gewoon naar seculiere acts luisteren, die zijn beter en hebben vaak net zo goed goede dingen te zeggen. Hiphopartiesten en -groepen als Opgezwolle, Winne, Zwart Licht, Zo Moeilijk, Fakkelbrigade, Typhoon, et cetera, zijn gewoon erg goed. + Flinke namen Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Die ook ja, en Ricko & Sticks, Kubus & BangBang (en Kubus en BangBang solo) - al rapt BangBang wel in 't Engels, et cetera. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Leuk hoor... Hoe zit het met die christelijke hardstyle? Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Ik vind persoonlijk dat je niet echt goede christelijke hardstyle hebt.. Je kunt toch ook gewoon nonvocale hardstyle kopen, weet je ook zeker dat er geen rare teksten in voorkomen. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 En andere stromingen in die hoek behalve fartstyle? Weet je daar iets van? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Quote: Op vrijdag 28 augustus 2009 11:26:54 schreef Liset het volgende: Ik vind persoonlijk dat je niet echt goede christelijke hardstyle hebt.. Je kunt toch ook gewoon nonvocale hardstyle kopen, weet je ook zeker dat er geen rare teksten in voorkomen. Maar dan hoeft het nog geen positieve muziek te zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Quote: Op vrijdag 28 augustus 2009 11:29:21 schreef Morphogenesis het volgende: [...] Maar dan hoeft het nog geen positieve muziek te zijn Ik vind hardstyle sowieso niet echt heel erg positief, maar dat is persoonlijk natuurlijk Ik heb er veel naar geluisterd, maar dat was meer in de pubertijd, veel stappen etc. Samengevoegd: Quote: Op vrijdag 28 augustus 2009 11:29:15 schreef AndreasJ het volgende: En andere stromingen in die hoek behalve fartstyle? Weet je daar iets van? fartstyle Tsja, als je het over hardcore hebt e.d... dat Ãs er wel, maar allemaal niet professioneel imho. Op Youtube kan je wel het één en ander vinden, maar er zijn nou niet echt kwalitatief christelijke hardstyle/core albums op de markt. (Gelukkig maar ) Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 * AndreasJ ziet gat in de markt Op naar fruityloops en beyond! Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Quote: Op vrijdag 28 augustus 2009 11:44:43 schreef AndreasJ het volgende: * AndreasJ ziet gat in de markt Op naar fruityloops en beyond! Ik vind de combinatie sowieso niet echt wat.. waarom moet er per se God in voorkomen e.d.? Als je per se naar christelijke muziek wil luisteren, zou ik toch in een andere stroming gaan zoeken dan deze vind ik persoonlijk. Christelijke rap zijn wel een paar goede voorbeelden van te noemen. (In het engels welliswaar) Maar daar is al een topic van Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten