Spring naar bijdragen

vrijwilligerswerk met SIW?


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

Een kleine vraag; deze zomer wil ik tijdens mijn vakantie vrijwilligerswerk gaan doen. Nu heb ik een hele tijd op internet gezocht en veel organisaties gevonden maar de meeste zijn allemaal schreeuwend duur.

Uiteindelijk ben ik op SIW uitgekomen, link , een organisatie die over de hele wereld vrijwilligersprojecten aanbied en weinig inschrijfgeld vraagt. Nu is mijn vraag; is een van jullie wel eens met SIW vrijwilligerswerk in het buitenland gaan doen en hoe is dat bevallen?

Alvast bedankt,

Jaap

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vraag me af of dat kan, aangezien je voor een retourticket naar een land als Botswana écht wel meer dan 170 euro kwijt bent. Ik zou gewoon even wat info aanvragen via de site over hoe dat met de vliegkosten en dergelijke zit, want dat zou wel eens voor eigen rekening kunnen zijn, terwijl het bij de schreeuwend dure organisaties bij de prijs in zit smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Bedankt voor de info!

Heb zelf effe gebeld. De 170 euro is exclusief het ticket maar kost en inwoning zit er wel in. Ik heb via via nu goede verhalen gehoord over SIW en heb besloten deze zomer een project te gaan doen in Spanje (in ieder geval met low-cost airlines wat goedkoper om heen te gaan). Als dat goed bevalt misschien volgend jaar wat verder weg...

groet,

Jaap

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je kunt ook lopen?

Nu even zonder gekheid, leuk dat je hebt besloten om te gaan Jaap_V. Duur is het zeker, ik ga dit jaar ook voor het eerst iets dergelijks doen (ook in Europa anders is het helemaal niet te betalen) en het wordt mijn duurste vakantie tot nu toe. Ik wens je een hele fijne tijd toe alvast!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik meende dat liften eigenlijk bloedserieus, een aantal weken geleden zijn er totaal 14 mensen in groepjes van 2 van mijn studentenvereniging wezen liften naar Kopenhagen ze waren er allemaal binnen 14 uur tijd. Dat moet helemaal wel lukken in het vakantieseizoen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid