BookerT 0 Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 Ik zat laatst een muziek dvd te kijken van deze heren, en besefte toen pas hoe goed ik ze eigenlijk vond. Ben eerlijk gezegd alleen bekend met hun new wave/synthpop werk, en niet zo met hun latere post-rock werk.Welke albums zijn echt een aanrader qua hun postrock periode? En is het solo album van Mark Hollis de moeite waard? Samengevoegd: Niemand? Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 Ik ben alleen bekend met hun jaren 80 werk, dat latere werk vond ik niet zo... Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 5 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 Die postrock albums schijnen wel meesterwerkjes te zijn. Maar goed dat is net een genre wat ik minder goed ken en die cd''s ekn ik ook niet. Ik ben iig een liefhebber van hun jaren 80 werk met hits als Life's What You Make It, It's My Life en Such A Shame Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 Ken ze ook alleen van hun jaren 80 werk dus over hun latere werk kan ik je niet veel vertellen. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 Tsja... Wat is postrock... Dat is nogal een vaag genre. Wat tegenwoordig onder postrock wordt verstaan, is niet bepaald gelijk aan de latere albums van Talk Talk. Dat zijn overigens best aardige platen. Link naar bericht Deel via andere websites
Donnie 0 Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 'Spirit of Eden'. Dat is volgens mij een plaat die ook in Prog-kringen wel word gedraaid Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2009 Inderdaad een lekker album Give it up miste ik nog in je rijtje (hits) Booker Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 8 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2009 Admod note: Offtopic posts verwijderd Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Admod note: En nogmaals offtopic posts verwijderd. Mister_L, als je feedback hebt kan je die in het feedback-subforum geven, niet hier, en zeker niet door op deze manier een topic omhoog te schoppen. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten