MaDGLaZ 0 Geplaatst 15 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Grappig! Maar dan zijn die van Foundation 4 Life toch meer mijn stijl Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Quote: Op donderdag 15 januari 2009 19:58:12 schreef MaDGLaZ het volgende: Grappig! Maar dan zijn die van Foundation 4 Life toch meer mijn stijl Leve de donderpreek Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Je moet eens dat ene nummer van Megadeth proberen op The System Has Failed. Eerst de Heer is mijn herder gevolgd door een schitterende gitaarsolo. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2009 Quote: Op donderdag 15 januari 2009 19:49:21 schreef Harm-Jan het volgende: link Ezekiel link Habakkuk link Isaiah Kippenvel. Link naar bericht Deel via andere websites
MaDGLaZ 0 Geplaatst 19 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2009 inderdaad Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 19 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2009 Quote: Op donderdag 15 januari 2009 19:49:21 schreef Harm-Jan het volgende: Ik moet dan iemand promoten die ik goed ken en een warm hart toe draag, ze is bekend onder de artiestennaam Sela© en onder andere maker van de glossy Calvijn! Ze heeft ook een soort 'Bootleg preken' gemaakt, volgens mij in samenwerking met haar broer (Looped Exodus, op myspace) en daar is dit uitgekomen: link Ezekiel link Habakkuk link Isaiah Vooral Ezekiel vind ik angstaanjagend mooi... Ze zijn mooi Link naar bericht Deel via andere websites
badeend 0 Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Ik vind het idee heel erg goed..Met muziek kan je gevoelens van mensen versterken en daardoor kunnen sommige bijbelteksten, beter tot hun recht komen, en beter blijven hangen. Al moet ik zeggen, dat het voorbeeld van harm-jan mij meer aanspreekt dan de andere.(heb beide maar kort beluisterd..) Die van Foundation, of het voorbeeld, leiden mij heel erg af van het verhaal.. Dat heb ik ook met bidden op muziek, wat ik in sommige kerken heb meegemaakt.. ik kan mij dan maar op een ding focussen en dat is dan vaak muziek, als muzikant zijnde.. Bij zaken en projecten als dit moet je denk ik heel erg de rust bewaren.. Het lijkt me ook wel mooi om ooit zoiets te doen, als een of ander project.. Link naar bericht Deel via andere websites
xxlisetxx 0 Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Het is ook niet mijn ding.. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten