KeesFluitman 0 Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Wat ik kennelijk begrijp is dat deze stelling voor elke beslissing telt in je leven. Een koekje voor jezelf houden is in theorie net zo erg als de teruggaaf van Essent in eigen zak steken, de buurman zijn post houden en Al het eten op de wereld niet verdelen maar voor jezelf houden. Of zie ik dat verkeerd? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst 17 november 2008 Quote: Op maandag 17 november 2008 16:08:26 schreef KeesFluitman het volgende: Wat ik kennelijk begrijp is dat deze stelling voor elke beslissing telt in je leven. Een koekje voor jezelf houden is in theorie net zo erg als de teruggaaf van Essent in eigen zak steken, de buurman zijn post houden en Al het eten op de wereld niet verdelen maar voor jezelf houden. Of zie ik dat verkeerd? Nee dat zie je niet verkeerd (elke zonde weegt even zwaar in de ogen van God), maar ik snap je vraag verder niet helemaal. Je kunt toch alleen maar 'geheel volmaakt' zijn als het om alles gaat in je leven? Anders ben je niet geheel volmaakt. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten