Michiel 14 Geplaatst 12 november 2008 Rapport Share Geplaatst 12 november 2008 Quote: Op woensdag 12 november 2008 00:25:21 schreef Cornelius van Wijck het volgende: [...] Apart. Pius vraagt om iets wat hij kan lezen om het sola scriptura beter te begrijpen, en dan vind je het reuze on topic om over de RKK te beginnen. Het klinkt meer alsof Pius' vraag je stoort, dan als oprechte interesse in de RKK. Quote: Op woensdag 12 november 2008 02:21:09 schreef anastasia het volgende: [...] Ow, Michiel, wat heb je nu gevraagd Straks mailt Pius je nog een lijstje uitermate zinnige boeken waar je de eerste paar jaar wel zoet mee bent Pius, dit is een "leidt me niet in verzoeking" gevalletje Prima. Ik zal hier wel niets meer zeggen. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 12 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2008 Quote: Op dinsdag 11 november 2008 19:19:54 schreef Michiel het volgende: Je overtuigen kan al niet, want dat heb je op voorhand al uitgesloten. Sola scriptura heeft indertijd ooit eens de voorrang gehad om al dan niet bewezen te worden, dus ik wéét van mezelf dat ik open-minded genoeg ben. Al was het maar omdat ik hier open en bloot mijn gevoelens erover post. Maar goed, jij hebt geen boekentips? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 12 november 2008 Rapport Share Geplaatst 12 november 2008 - Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten