Andere Jas 2 Geplaatst 24 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2008 Dan pak je toch de Gouden Gids? Het lijkt me niet dat er werelden van verschil bestaan tussen verschillende sauna's. Gewoon allemaal bloedheet en allemaal kouwe douches enzo.[/praktisch] Link naar bericht Deel via andere websites
Ron313 0 Geplaatst 24 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2008 nee hoor er zijn veel verschillen qua sauna Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 24 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2008 zoals? Link naar bericht Deel via andere websites
Ron313 0 Geplaatst 24 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2008 aantal en soorten sauna s binnen de sauna, soorten stoombaden bubbelbaden , restaurants etc Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 24 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2008 - Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 24 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2008 Quote: Op vrijdag 24 oktober 2008 13:18:13 schreef Ron313 het volgende: aantal en soorten sauna s binnen de sauna, soorten stoombaden bubbelbaden , restaurants etc link Hatsiekiedee, en klaar ben je! Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 27 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2008 Het is lekker warm en het kan op vele manieren je gezondheid bevorderen, vooral voor mensen met een chronische aandoening zoals astma of reuma. Verder nog 101 andere medische voordelen, maar ik heb niet genoeg kennis om te kunnen zeggen of die op wetenschap gebaseerd zijn of of bijgeloof. maar gewoon een prettig gevoel, dat lijkt me al genoeg reden Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 27 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2008 lekker verwen dagje voor jezelf. Eerst even douchen, dan kiezen uit de verschillende baden, droge hitte, stoom...lekker zwemmen, lekker liggen luieren in een relaxte omgeving, drankje erbij, hapje erbij, nog een rondje, zwemmen,bubbelbadje, zonnebankje (hou ik zelf niet zo van), heerlijk gemasseerd worden, eventueel gezichtsbehandelingetje (al dan niet met make-up) Nog een drankje en een maaltijd ter afsluiting. Waarom niet, op een zonnige dag toeristisch door een stad slentern (en zweten), terrasje pakken, weer een beetje slenteren en zweten....net zo onzinnig. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 27 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2008 De sauna is niks voor mij, veelste warm. 25 graden is warm zat dan ga ik niet de sauna in. Maar iedereen zijn eigen keuze. Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst 22 november 2008 Admod note: Nog een paar post verwijderd. Dit gaat over de sauna, niet over hoe oud we zelf zijn, dus hierover hoeven we elkaar niets te verwijten. En ook kinderachtige insinuaties naar elkaar mogen jullie achterwege laten.. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten