Spring naar bijdragen

Wetenschap maakt God mysterieuzer


Aanbevolen berichten

Quote:

[...]

Jawel, dat zeg je nu precies wel.

Volgens mij weet ik zelf beter wat ik bedoel dan jij knipoog_dicht.gif

Ik geloof niet dat de werkelijkheid zich alleen in het zichtbare bevindt, en wetenschap meet aleen wat zichtbaar en/of meetbaar is.

Maar het wordt een beetje een welles nietes spelletje zo, en bovendien dwalen we af.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Volgens mij weet ik zelf beter wat ik bedoel dan jij
knipoog_dicht.gif

Vanzelf sprekend, neemt niet weg dat CvW je iets wil uit leggen/ laten zien. Hij doet dat aan de hand van hetgeen je zegt en je conclusie spreekt je wens/ betoog dan tegen.

Quote:
Ik geloof niet dat de werkelijkheid zich alleen in het zichtbare bevindt, en wetenschap meet aleen wat zichtbaar en/of meetbaar is.

Wat zie jij als wetenschap, want wat doen ze dan bij CERN volgens jouw?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Zonder enige twijfel. Maar als iemand "tafel" zegt en "stoel" bedoelt, moet je niet bij mij klagen als ik reageer op "tafel".

[...]Voor de zoveelste keer: daar zijn we het niet over oneens.

Ik denk dat we dan echt totaal langs elkaar heen praten. Als je de discussie nog ziet zitten, kun je dan misschien jouw standpunt wat meer toelichten? Anders vind ik het ook prima, wordt een beetje moe van dit gedoe puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid