Gast Anon_phpbb Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Hallo, ik ben net nieuw op dit forum. Ik moest een songtekst schrijven voor de begrafenis van men beste vriendin,maar weet niet of hij goed is. Ik hoopte eerst op reacties van buitenaf... Alvast bedankt! Flying in and out the days, hoping I could change my ways. But I never changed a thing, Flying out with broken wings Ref .: Is this just the way I know, never realized you could go Time is running, I’m still down, cause you’re the hero, I’m the clown It’s breaking up with every word, I don’t believe what I’ve just heard. Now I’m hoping every night, That I wont wake up, and lose the fight Ref. Things were strange, I was sad, the things I did, they were just bad With every blink I see your smile, hurt my heart with every mile. Ref. I’m missing that look in your eye, and all the times I have to cry, I’m missing all what you were for me I forgot what’s it like, being happy Ref. Flying in and out the days, hoping you would come to face me with my defects, with my tears There’s coming an and on all my fears Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Vind je dat je daarmee je vriendin treffend beschrijft? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 11 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2008 Quote: Op vrijdag 10 oktober 2008 21:43:35 schreef Michiel het volgende: Vind je dat je daarmee je vriendin treffend beschrijft? Ja,eigelijk wel, al is het moeilijk te verwoorden, hoeveel iemand voor je betekent niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 11 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2008 Sjaloom Anneman, Daar een zelfgeschreven tekst voor een uitvaart zeer persoonlijk is en vol van je eigen emoties, is het voor buitenstaanders eigenlijk welhaast onmogelijk om er zomaar feedback op te geven. Ja, misschien op grammaticaal gebied, maar ook dat kan wat, ja, zinloos voelen. Ik kan daarom alleen maar zeggen: als elk woord in die tekst gemeend is, vol van het verdriet dat je om haar verlies voelt en de liefde die je voor haar voelt, dan is het de beste songtekst die je voor haar hebt kunnen schrijven. Ik wens je heel veel sterkte en troost toe in deze tijd... Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 13 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2008 ik ben het met RobertF eens en wil je ook heel veel sterkte wensen... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten