Spring naar bijdragen

Ervaring van de Liefde


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

Hallo

Het leek mij interessant om te weten hoe andere mede christenen (jullie dus) de Liefde van Jezus Christus ervaren. Ervaren jullie dat als een gevoel, een geweten of een gedachte etc etc.

Hoe ik het ervaar is als volgt;

Ik heb het al van kinds af aan ervaren en ben daar Jezus zeer dankbaar voor. Voor mij is de Liefde voor God een constante blijde gevoel rondom mijn borst/hart. Voor mij is de Liefde voor God het om de 5 min. spontaan denken aan God en dat God er is. Voor mij is de Liefde voor God de angst om Hem kwijt te raken, als ik de neiging heb of in verleiding kom door mijn omgeving, iets kwaads te doen en uit die angst het niet doe. Voor mij is de Liefde mijn enige vriend in mijn eenzaamheid in deze maatschappij (Amsterdam).

De liefde voor God is voor mij van onschatbare waarde en heb er alles voor over om het te behouden.

Ik houd van Hem als u van uw partner.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid