Raido 0 Geplaatst 6 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2008 Ik werk zelf bij een mediaorganisatie: voor de liefhebber 'De Erdee Media Groep' waaronder Yord, Reformatorische Dagblad en b.v. Terdege vallen. Ookal zijn deze media dus onderdeel van de Erdee Media Groep, daarbinnen hebben ze vrijheid. Het is niet zo dat een hoofdredacteur van het Dagblad eerst op het matje moet verschijnen samen met de hoofdredacteur van Terdege bij een of andere Soevereine Geldschieter.. Ik vraag dus wel af hoe Matti aan zijn informatie komt, kun je bepalen op basis van aandelen of media vrij is of niet? Daarnaast, is vrije media per definitie beter; of christelijker? Als ik kijk naar arthouse/'indie' films zijn die niet automatisch een toppunt van godsvrucht o.i.d. Link naar bericht Deel via andere websites
Glenn 0 Geplaatst 6 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2008 Quote: Op donderdag 05 juni 2008 16:13:51 schreef AndreasJ het volgende: Vrije media... Zeggen ze. Maar een andere mening dan pro-krakuh en anti-politie wordt daar weggemod Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 6 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2008 free as in free speech, not as in free beer Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten