4given 0 Geplaatst 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2008 starfield vind ik echt goed het is wel engelse muziek maar ook als je de text niet begrijpt is t echt mooi. (gospel) Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2008 Misschien kan je wat meer info geven, zoals een website, myspace of een pagina met andere legale muziek die te luisteren is of iets dergelijks. Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2008 Zou je de muziek dus ook 'echt goed' vinden als de band zelf absoluut niets met het Christelijk geloof te maken had? Link naar bericht Deel via andere websites
4given 0 Geplaatst 17 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 srry voor de laate reactie.. link en ja, dan zou ik de muziek nog goed vinden. alleen dat het christelijk is vind is perfect xD Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 Ik deel die gedachte, alleen perfect zijn ze niet, ik heb nog nooit de perfecte band meegemaakt. Het is echter wel de enige band waarvoor ik naar de EOJD ga. Link naar bericht Deel via andere websites
4given 0 Geplaatst 19 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 ik vind het gewoon goede muziek ;p Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Vreselijke band en het feit dat ze op de jongerendag staan, is niet bepaald positief te noemen. Bands die op de jongerendag staan zijn zelden écht goed. Verder is muziek nooit christelijk of antichristelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Glenn 0 Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Lots of vette muziek: link Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Wat wil je zeggen, dat je het wél vet vindt? Schandalig! Link naar bericht Deel via andere websites
Glenn 0 Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Quote: Op maandag 19 mei 2008 14:12:28 schreef Kurt het volgende: Wat wil je zeggen, dat je het wél vet vindt? Schandalig! Kwestie van smaak he Link naar bericht Deel via andere websites
4given 0 Geplaatst 19 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 maar je zelf weten hea paas dan ns wat muziek die jij cool vind niet om uit te zeiken! maar gewoon, wil ik ns horen kijken of ik t ook cool vind ;D Link naar bericht Deel via andere websites
LonelyHero 0 Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Ik ga naar de eo-jd voor Starfield en Delirious Als Leeland volgend jaar zou komen zou het een tE perfecte eo-jd zijn dus dat zal niet snel gebeuren Maar ik vind Starfield idd ook heel goed Link naar bericht Deel via andere websites
4given 0 Geplaatst 19 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 cool ik wist neit dat er nog iemand in NL starfield kende xD 1 klein vraagje. je bent wrsch christelijk vanwege je zin etc. maar waarom heb je zon vaag plaatje? xD gewoon klein vraagje Link naar bericht Deel via andere websites
LonelyHero 0 Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Whaha ik weet niet of je het duidelijk ziet? Ik vond t wel een grappig mysterieus plaatje zo'n man die voorzichtig omhoog kijkt in het donker. Misschien maakt dat wat duidelijk En ik ben idd christelijk Link naar bericht Deel via andere websites
4given 0 Geplaatst 19 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 cool enne, die eo-jd is dat n concert ofzo? xD Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 De eo jongerendag is dat... link , daar vind je genoeg. Overigens had ik bij Starfield het idee dat de eo liever Leeland had gehad maar dat dat niet mogelijk was, vind het wel heel erg op elkaar lijken... Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2008 Welke muziek ik gaaf vind? Veel... Kijk maar op mijn MySpace (myspace.com/betweenthedays) Beetje lange lijst, en ook niet helemaal kloppend, maar het geeft een aardig beeld. Binnenkort moet ik toch maar eens een korter lijstje maken, met alleen stijlen of zo, en wat écht briljante bands. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten