Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Nee, dat was ware liefde e_53.gif

Maarre: ik zeg niet dat ik er zelf ook een duidelijke mening over heb. De keren dat ik er zélf irl te ver mee ben gegaan, heb ik er achteraf wel spijt van gekregen. Omdat het de waarde van zoenen en seks doet afnemen en het veel 'gewoner' en makkelijker wordt. (Dat is inderdaad niet uit de Bijbel beargumenteerd maar dat kan ik ook niet zo goed knipoog_dicht.gif). En in zekere zin zóu je kunnen zeggen dat de waarde van digitale liefdesuitingen ook afneemt als je een nep-virtuele-relatie hebt. Maar gelukkig uit ik mijn liefde zelden digitaal dus daar heb ik niet zo'n last van. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ach, ik heb er niet zoveel problemen mee, als het enigszins met mate gebeurt. Het overkomt je op zo'n moment, dus waarom zou je geforceerd proberen het tegen te gaan. Echter, iedere week meerdere malen gaan stappen met uiteindelijk één doel, dat lijkt me niet de bedoeling. Ikzelf heb er niet heel veel ervaring mee, meestal monde het toch uit in een relatie. De enkele keren dat ik 'los' gezoend en ge-one-night-stand heb, heb ik daar achteraf overigens geen spijt van gekregen (hooguit van 't feit dat 't niet heel verheffend was, wat niet zozeer met een gebrek aan liefde maken had, maar met andere zaken).


Samengevoegd:

Quote:

(iemand bekend met het credo 'Gaat heen, vrouw, ik sta te heerschen'*?
widegrin.gif
)

Nee, wel met het credo: "Rot op ****, ik zit te zuipen."

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Ik moet eerlijk zeggen dat het me wel eens is overkomen, dat je gezellig met iemand danst en het dan tot zoenen komt, maar ik als snel begreep dat het niet de bedoeling was.

Onder het motto van "Thuis een christen, uit een christen" probeer ik ook bewust uit te gaan mét God ik vind het heerlijk om te dansen en vind het ook wel gezellig om met iemand te dansen, maar ik laat het, zeker zo'n eerste x niet verder komen.

Omdat je als meisje eerder word versiert dan dat je zelf versiert engel.gif heb ik meestal wel door dat zo'n zuiplap geen werkelijke interesse voor je heeft. Wel ben ik van mening dat zoenen als je werkelijk iets voor iemand voelt wél kan maar ik vind zoenen als je iemand maar 1 of een paar keer heb gezien sowieso niet echt denderend dus zelfs als het met mate gebeurd vind ik maar niks. Scharellen nee, alhoewel iedereen daarzelf inderdaad moet achterkomen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid