audacity 0 Geplaatst 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2008 * marlies is vandaag naar het catharijnenconvent geweest en gaat nu bedenken of ze katholiek wil worden grapje . Maar ik heb serieus genoten, het was allemaal zo mooi...ook nog wat onverwachte dingen geleerd over mijn eigen protestantse traditie.... Maar ik vond echt dat er serieus heel veel liefde en toewijding is getoond met het maken van al die mooie kelken en kazuifels en (hoe het ook al weer) en die kindertentoonstelling over feestdagen is echt te gek. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2008 Sacerdos, zijn er geen goede musea in de Zuiderlijke Nederlanden dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 22 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2008 Quote: Op donderdag 21 augustus 2008 18:21:21 schreef Barbapapa het volgende: Sacerdos, zijn er geen goede musea in de Zuiderlijke Nederlanden dan? Volop. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten