Spring naar bijdragen

Hij waakt over mij


Aanbevolen berichten

mijn ouders zijn overleden toen ik 2 was dus die heb ik eigenlijk nooit gekend... de manier waarop ze stierven maakte het voor mij echter wel duiderlijk dat ze niet naar d ehemel zouden gaan... dat was heel pijnlijk en ik heb een hele lange tijd nachtmerries gehad van mijn ouders die mij van uit de hel smeekte om naar ze toe te komen...

dat is eigenlijk het enige in mijn leven geweest wat echt tegen zat.

verder was ik nooit egt ongelukkig ik bedoel ik heb 3 geweldige broers en een zus waarvan ik hou....

maar niemand kon ik vertellen over mijn nachtmerries... na een paar maanden van slapeloze nachten heb ik het toch maar met mijn oudste broer gedeeltmet gevolg dat hij geschrokken vertelde dat die nachtmerries hem ook achtervolgde toen we hier samen met mn ander broers en zus over praatte...

zeiden zij het zelfde...met zn 5en zijn we naar onze voorganger gegaan hij voelde een sterke vloek over ons rusten.. en heeft die toen verbroken...

zins dien zijn we allemaal veel closer met elkaar en geen van ons heeft nog nachtmerries ... ik vind toch dat dit ene geweldig teken van God is...

kom maar bij mij...ik zal je beschermen... met die woorden val ik nu elke nacht in slaap.

dank u God

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

mijn ouders zijn overleden toen ik 2 was dus die heb ik eigenlijk nooit gekend... de manier waarop ze stierven maakte het voor mij echter wel duiderlijk dat ze niet naar d ehemel zouden gaan... dat was heel pijnlijk en ik heb een hele lange tijd nachtmerries gehad van mijn ouders die mij van uit de hel smeekte om naar ze toe te komen...

dat is eigenlijk het enige in mijn leven geweest wat echt tegen zat.

verder was ik nooit egt ongelukkig ik bedoel ik heb 3 geweldige broers en een zus waarvan ik hou....

maar niemand kon ik vertellen over mijn nachtmerries... na een paar maanden van slapeloze nachten heb ik het toch maar met mijn oudste broer gedeeltmet gevolg dat hij geschrokken vertelde dat die nachtmerries hem ook achtervolgde toen we hier samen met mn ander broers en zus over praatte...

zeiden zij het zelfde...met zn 5en zijn we naar onze voorganger gegaan hij voelde een sterke vloek over ons rusten.. en heeft die toen verbroken...

zins dien zijn we allemaal veel closer met elkaar en geen van ons heeft nog nachtmerries ... ik vind toch dat dit ene geweldig teken van God is...

kom maar bij mij...ik zal je beschermen... met die woorden val ik nu elke nacht in slaap.

dank u God

Laat ik je een beter advies geven: Bid tot Jezus!

Hij zegt:

28 Kom naar mij, jullie die vermoeid zijn en onder lasten gebukt gaan, dan zal ik jullie rust geven. 29 Neem mijn juk op je en leer van mij, want ik ben zachtmoedig en nederig van hart. Dan zullen jullie werkelijk rust vinden, 30 want mijn juk is zacht en mijn last is licht.’

Als je dat al doet,ga vooral door!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Alhoewel ik mijn twijfels heb bij het verbreken van vloeken door voorgangers enzo, en ik ook heel wat toeschrijf aan het psychologische effect dat het verbreken van zo'n vloek kan hebben, vind ik het geweldig dat het opgelost is smile.gif

God kan Zijn kinderen inderdaad beschermen, en het is mooi dat dat bij jullie door het wegnemen van de nachtmerries, gebeurd is yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

ja inderdaad in het andere topic heb ik ook al uitleg gegeven maar ik zal het hier ook doen.

mijn biologische moeder is overleden bij mijn geboorte maar daar weet ik echt totaal niks meer van het enige wat ik nog van haar heb zijn haar erfelijke factoren...

van mijn "stief"moeder (mijn vader was hertrouwd) weet ik zo nu en dan nog iets en ik heb ook van haar alleen nog fotos... daarom noem ik haar eigfenlijk gewoon mijn moeder... maar ik snap de verwarring excuus en ik hoop dat deze uitlegde boel opklaart.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

mijn ouders zijn overleden toen ik 2 was dus die heb ik eigenlijk nooit gekend... de manier waarop ze stierven maakte het voor mij echter wel duiderlijk dat ze niet naar d ehemel zouden gaan... dat was heel pijnlijk en ik heb een hele lange tijd nachtmerries gehad van mijn ouders die mij van uit de hel smeekte om naar ze toe te komen...

dat is eigenlijk het enige in mijn leven geweest wat echt tegen zat.

verder was ik nooit egt ongelukkig ik bedoel ik heb 3 geweldige broers en een zus waarvan ik hou....

maar niemand kon ik vertellen over mijn nachtmerries... na een paar maanden van slapeloze nachten heb ik het toch maar met mijn oudste broer gedeeltmet gevolg dat hij geschrokken vertelde dat die nachtmerries hem ook achtervolgde toen we hier samen met mn ander broers en zus over praatte...

zeiden zij het zelfde...met zn 5en zijn we naar onze voorganger gegaan hij voelde een sterke vloek over ons rusten.. en heeft die toen verbroken...

zins dien zijn we allemaal veel closer met elkaar en geen van ons heeft nog nachtmerries ... ik vind toch dat dit ene geweldig teken van God is...

kom maar bij mij...ik zal je beschermen... met die woorden val ik nu elke nacht in slaap.

dank u God

Mooi getuigenis.

Deze tekst las ik net nog smile.gif

Jesaja 41

10 Wees niet bang, want ik ben bij je,

vrees niet, want ik ben je God.

Ik zal je sterken, ik zal je helpen,

je steunen met mijn onoverwinnelijke rechterhand.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Admod note: topic opgeschoond


Dit is geen discussie topic, het staat je vrij je mening te geven, maar let er wel op dat dit met respect gebeurt. Discussies houden we niet in getuigenissen topics. Ik verwijs jullie door naar mail, profiel of de daarvoor bestemde topics.
Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid