Spring naar bijdragen

Larry Norman


Aanbevolen berichten

Ik zag dat veel van jullie ook naar de muziek van Larry Norman luisteren. Ikzelf ken zn muziek (nog) niet, maar weet wel dat mn zussen m geweldig vinden.

Vanochtend vertelde mn zus: hij is afgelopen zondag overleden aan een hartstilstand.

Ondanks dat ik zijn muziek niet ken, ben ik dankbaar voor wat hij hier heeft gedaan!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Larry Norman was de Granddaddy of Jesusrock! Het was al heel lang duidelijk dat hij niet oud zou worden maar het bericht van zijn overlijden kwam voor mij toch als een schok. Zijn muziek heeft een grote invloed gehad op mijn leven.

Voor Larry is het fijn dat hij nu thuis is. Hij was uiteindelijk "Only visiting this planet".


Samengevoegd:

Beetje een gemiste kans. Een bericht over een als:

Quote:
Jump5 heeft afgelopen week de "Hello & goodbye" afscheidstour onderbroken voor een bezoek aan Elvis Presley's Graceland in Memphis. De bandleden kregen een uitgebreide rondleiding, waarvan opnames zijn gemaakt voor de eerstvolgende podcast op de website Elvis.com.

over een kinder-relipop bandje haalt de Frontpage.

Het overlijden van Larry Norman niet. hamer.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid