Étoile 0 Geplaatst 26 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2008 Marem, het leger van de Heer, dat is toch die rebbelengroep in Oeganda waar ze kinderen ontvoeren enzo? Ik had een andere naam gekozen als ik Zijlstra was . edit: Henk zei dat dus al, ik moet leren eerst topics te lezen . Link naar bericht Deel via andere websites
Mattijs 0 Geplaatst 26 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2008 Quote: Op zondag 24 februari 2008 08:33:16 schreef Michie23 het volgende: [...] Maar wie zijn die 'velen' in dit geval? Volgens mij de gelovigen. De taal van de kerk is zowieso onbegrijpelijk dus ik weet niet of je redenatie hier helemaal terecht is. De taal van het instituut kerk is soms inderdaad onbegrijpelijk voor wie dan ook... Maar dat hebben we dus zelf in de hand. En dus vind ik het vanuit evangelisch oogpunt niet echt handig om dit soort dingen te gaan roepen. Je stoot de mensen die je wil bereiken juist eerder af... Of ze nou al kerkelijk zijn of niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten