Spring naar bijdragen

Saviour Machine


Aanbevolen berichten

Iemand bekend met de muziek van Saviour Machine, en dan met name de Legend cd's?

ik ken zelf (helaas!) alleen deel 1 van deze legend cd's, vier in totaal dacht ik. Hoewel mijn muzieksmaak meestal toch anders uitpakt, vind ik de muziek vna hen wel erg goed. Hele diepe muziek, het grijpt je echt, maar dan op n mooie, bewogen manier... anyway, that's my opinion...

Nog anderen die er zo over denken? Of die de andere cd's kennen... hoe zijn die vergeleken met de eerste?

Gr's

Inge

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb een aantal nummers van ze.

Welk album weet ik niet (nadeel van cds' van iemand lenen/rippen).

Het is hele diepe muziek, maar wel erg 'openbarisch'.

Meestal gaat het om profetien over Satan/het Beest etc.

Neem bijvoorbeeld Legion (staat op Youtube).

Ik vind persoonlijk het wel twijfelachtig.

De teksten zijn goed (Bijbels zelfs)... maar de vertoning erbij (vaak veel zwart/wit).

Daar gaat het ook wel over... maar als ik kijk naar Saviour Machine of Black Sabbath/Judas Priest en dat soort anti-christelijke herrie... dan zie ik weinig verschil.

Persoonlijk vind ik Saviour Machine wel goede muziek. Muzikaal dan.

De teksten zijn waar, maar die heb ik dan wel zorgvuldig gescreend (nagelezen met vertalingen etc).

Maar dan moet ik eerlijk zijn: dat heb ik alleen gedaan bij Legion, Jesus Christ, Killer en The wicked Window.

Legion = zoals aangeduid in de Bijbel als VELE duivels

Wicked Windows = behekst (Wicca) raam...

Waar gaat het over?

Tip: doorzoek Youtube eens. Dan kan je het alvast zien knipoog_dicht.gif.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waar zou het over gaan.. Over Openbaringen misschien? Daar gaat het over? Dacht je nou echt dat die mensen, van die happy clappy spring-gospel gaan maken en blij kijken als ze zingen over de komst van de Antichrist?

Past daar een zacht plokkelend gitaartje bij en een zoet stemmetje?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Misschien is het leuk om in al die muziek topics die over een bepaalde ban/groep gaan een linkje te zetten naar enkele youtube filmpjes waarin het beste van die band/groep zichtbaar wordt (de kenners kunnen dus selecteren).

Zo is voor iemand die er nog nooit van gehoord heeft gelijk duidelijk wat voor soort muziek het is. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid