Glenn 0 Geplaatst 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2008 Quote: Op vrijdag 15 februari 2008 19:02:02 schreef Pjotr het volgende: Ze zeggen ook wel eens er zijn meer vrouwen dan kerktorens Je zou haar ook eens 'per ongeluk'een verkeerde sms kunnen sturen die zogenaamd voor een goede vriend van je is bedoelt: Zo, die [insert naam] die ik zo leuk vind, die is nog leuker dan ik dacht. Ik zou wel eens een oud Hollandsch beschuitje met haar willen eten! En die verstuur je dan naar haar, ipv die vriend. Dan is alles gelijk duidelijk Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2008 Zeg, beschuitjes eten doen we niet voor het huwelijk toch . Ik zou trouwens zo'n smsje niet op prijs stellen en zou werkelijk niet wéten wat ik er mee aan moest. Maar ik weet niet wat voor type meisje het is. Link naar bericht Deel via andere websites
Glenn 0 Geplaatst 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2008 Quote: Op zaterdag 16 februari 2008 16:20:57 schreef KarinW het volgende: Zeg, beschuitjes eten doen we niet voor het huwelijk toch . Zonder muisjes he bedoel ik Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2008 [heel erg offtopic]Toen ik bij annzie logeerde hebben we wel saampjes een beschuitje gegeten. Is nog wel een foto van [/offtopic] Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2008 Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2008 Quote: Op zaterdag 16 februari 2008 19:01:49 schreef Verity het volgende: [heel erg offtopic]Toen ik bij annzie logeerde hebben we wel saampjes een beschuitje gegeten. Is nog wel een foto van [/offtopic] Quote: Op zaterdag 16 februari 2008 19:16:35 schreef KarinW het volgende: [offtopic] klopt ja ik kan alleen geen foto's uploaden vandaag, dus kan em niet posten, misschien post ik hem binnenkort nog wel [/////offtopic] Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten