Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ik heb laatst een paar delen van Total onslaught gezien.

Het zijn film opnames van een man die van alles verteld.

Hij begint met het boek daniel, en herlijdt hier uit dat de antichrist uit rome moet komen.

Hierna zegt hij dat de Paus de antichrist is.

De leiders van de rooms katholieke kerk zouden vrijmetzelaars zijn en eigelijk geloven dat lucifer de verlosser is inplaats van Christus.

Ze zijn uit op een werled orde geregeerd door de Paus.

Hij liet quoute's zien van luther die zij dat de paus de anti christ moest zijn.

Zo zouden veel protestanten rond die tijd dit weten.

maar nu is het protestantisme opgeslokt door de rooms katholieke kerk en zelf ook al vormen van vrij metzelarij hebben (sommige leider vormen)

Amerika zou hiermee in verband staan, het hele land zou opgebouwd zjn door vrijmetzelaars, foto's van het vrijheids beeld en de dollar bevatten tekens hiervan.

Bush en vele andere mensen zouden in een geheime groep zitten die veel leek op de praktijken van de vrijmetzelaars.

Kortom, je word bekogeld met informatie.

Ik sta sceptish tegen deze film over en ik denk dat de man veel verschillende dingen aan elkaar koppelt die niets met elkaar te maken hebben.

Ik ben benieuwd of iemand van jullie deze films heeft gezien?

Wat vinden jullie van deze films, denken jullie dat er waarheden in zitten?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Link?


Samengevoegd:

Quote:

Amerika zou hiermee in verband staan, het hele land zou opgebouwd zjn door vrijmetzelaars, foto's van het vrijheids beeld en de dollar bevatten tekens hiervan.

Bush en vele andere mensen zouden in een geheime groep zitten die veel leek op de praktijken van de vrijmetzelaars.

Dat klopt! yes.gif Die groep schijnt de Republikeinse Partij te heten.... dis.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

*Zucht*... weer de zoveelste poging om de toekomst te voorspellen op basis van het boek Openbaringen (samen met Daniël). Er worden een paar teksten gebruikt en hier wordt op los gefantaseerd. Dat soort mensen moeten echt een leven gaan zoeken.

De boeken van Hal Lindsey wel eens gelezen (bijv. 'De planeet die Aarde heette')? Echt een aanrader als je eens wilt lachen om de naïviteit van sommige mensen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Mwoah, dat Bush lid is van een dubieuze club geloof ik wel.

Maar de aaneenschakeling van de 'feiten' die de TS verder opnoemt lijken me toch een béétje overdreven.

ja het is opzich ook wel overdreven maar dan heb je wel een inschatting van wat deze man verteld in deze film.

Volgens mij was ts topic starter toch? hamer.gif

Ik geloof de grote lijn die uitgezet word in de film niet maar sommige feiten van de paus wel, ik snap zowiezo het doel van een paus niet, maar volgens mij is dit niet het juiste topic daarvoor

Ik vind de film toch wel informatief,wat hij verteld over de rooms katholieke kerk roept bij mij wel vragen op.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

*Zucht*... weer de zoveelste poging om de toekomst te voorspellen op basis van het boek Openbaringen (samen met Daniël). Er worden een paar teksten gebruikt en hier wordt op los gefantaseerd. Dat soort mensen moeten echt een leven gaan zoeken.

De boeken van Hal Lindsey wel eens gelezen (bijv. 'De planeet die Aarde heette')? Echt een aanrader als je eens wilt lachen om de naïviteit van sommige mensen.

Hmm, ik heb ze ook gelezen hoor. puh2.gif

Punt is denk ik vooral dat ze nu hopeloos verouderd zijn, maar in het licht van de toen best nog wel stevige Koude oorlog is het best te begrijpen denk ik. Het is toentertijd echt door teveel mensen gelezen, zlfs buiten het christelijke hoekje. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid