Gast Anon_phpbb Geplaatst 10 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2008 Hoi hoi, Ik zit bij de jeugdraad van een kerk en wij organiseren in februari een jeugddienst. Hiervoor hebben wij normaal altijd een gospelgroep,maar dit keer willen we iets anders. Een leuke, vlotte band bijvoorbeeld. Hebben jullie ideëen van christelijke, niet al te dure, nederlandse bands? Dank jullie wel, Groeten F. Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 10 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2008 Misschien dat je iets kunt vinden op Christelijk Podium? (ChristelijkPodium.nl) Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 10 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2008 In weke omgeving zit je? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 10 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2008 Wat is niet al te duur? Link naar bericht Deel via andere websites
Mattijs 0 Geplaatst 11 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2008 Nynthe... joh... je moet dat veel directer aanpakken: Kijk eens op link Als je iets anders wil... Dan eindigt je zoektocht waarschijnlijk op die site. En... We zijn alles behalve duur. Daarvan weet ik zeker dat we er wel uitkomen. Je kunt ook een mail sturen naar Let me know!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 11 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2008 Ik dacht, ik doe nog even subtiel. Maar vooruit Want we zijn natuurlijk vreselijk leuk en vlot (zo goed? ) Link naar bericht Deel via andere websites
Enjoy 0 Geplaatst 11 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2008 Als je in midden-Nederland zit is deze band zeker wat voor je! Link naar bericht Deel via andere websites
Mattijs 0 Geplaatst 11 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2008 Quote: Op vrijdag 11 januari 2008 13:19:38 schreef Nynthe het volgende: Ik dacht, ik doe nog even subtiel. Maar vooruit Want we zijn natuurlijk vreselijk leuk en vlot (zo goed? ) Ja, dat lijkt me stukken beter... Overigens moeten we ook nog even zorgen dat jij in het rijtje op de site komt te staan... (oeps.. off topic, sorry...) Komt er gewoon op neer dat je met Chapter1 een goede band in huis haalt die uitermate geschikt is om een jeugddienst een keer "anders" te doen. Andere nummers, andere arrangementen op opwekkingsnummers, en absoluut een band die de jeugd aanspreekt!!! in woord en muziek. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten