Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

[...]

Jammer dat je in dat spel niet de kant van de 'atheisten en andere zondaren' (the forces of the Antichrist (known as the Global Community Peacekeepers)) kunt spelen, zou leuk zijn!
party.gif

Ach weet je het stoort me niet zo dat je heidenen afknalt in dat spel, maar meer dat het spel pretendeert een stichtelijke boodschap te hebben. Om het nog hypocrieter te maken: als je vijanden hebt afgeknald dan verliest je poppetje een soort van faithpunten, maar die kun je weer opladen door te bidden. Hoezee.

Noot: kritiek op dit spel is trouwens ook door veel christenen geuit. Dat mag ook wel gezegd worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Tja, als ik nog games speel want ik zit meest op credible engel.gif en msn

speel ik MapleStory dat is echt heel droog gewoon 2D monstertjes verslaan en levels omhoog gaan maar dat gaat ook vervelen ik raak er nooit snel aan verslaafd ook niet in de tijd dat ik WoW speelde het was gewoon puur voor het spel niet om iets te bereiken daar.

Het is inderdaad hoe je er mee omgaat je moet ook stop kunnen zeggen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid