Spring naar bijdragen

Wie gaat naar kerk rond Hellevoet..


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ik woon sinds 3 maanden in Hellevoetsluis en ik wil een beetje uit gaan zoeken, bij welke gemeente ik daar vaker naar de kerk kan gaan.

ik ga zelf naar een evangelische gemeente, want ben 2 jaar geleden met een vriend meegeweest naar de EGR in Roosendaal en dat is mij super bevallen (ook wel is andere kerken, maar dit bevalt mij het beste en voel ik mij gewoon het fijnst bij).

Nu is mijn vraag, zijn er mensen die rond Hellevoetsluis wonen (dus daar valt ook spijkernisse, Hoogvliet, Geertvliet en meer richting rockanje onder) en naar een Evangelische Gemeente gaan.

Ik ben nu 1 keer in Hellevoetsluis geweest, en 's middags hebben ze daar een dienst van Jong en Vrij, die ik graag nog een keer wil bezoeken, maar ik wil graag meer zien.

Nu vind ik het toch fijn als ik iemand ken als ik er naar toe ga (al is het via het internet), dat ik even kan afspreken van te voren.

Vorige keer kwam ik ook aan de praat met iemand, het is opzich geen probleem, maar ik vind het toch fijn als ik nog bij andere gemeente in de omgeving ga kijken, dat ik dan iemand ken of ff voor de dienst afspreken ofzo.

Zijn er mensen in de buurt van Hellevoetsluis en omstreken!

Alvast bedankt,

groetjes van Renata.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

ik ga zelf naar een evangelische gemeente, want ben 2 jaar geleden met een vriend meegeweest naar de EGR in Roosendaal en dat is mij super bevallen (ook wel is andere kerken, maar dit bevalt mij het beste en voel ik mij gewoon het fijnst bij).

Super gemeente inderdaad!

Helaas weet ik rondom Hellevoetsluis niets te vinden..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

ik wil wel met je mee naar deze gemeente,

ben hier zelf een aantal keer geweest en ik ken er ook wat

mensen.

Het is echt een [oneliner] ''leuke kerk''[/oneliner]

zoals de welbefaamde

michie23 onliner luidt.

Ik vind het heel leuk dat de Levende Steen naar voren komt, wat dat volg ik al paar ochtenden op zondag op tv en ik zou daar zeker een keer naar toe willen.

Dus ik sla de aanbieding niet af om een keer met jouw naar de kerk te gaan, als ik andere daar ook kan ontmoeten, geweldig big-smile.gif.

Michie23 ga jij elke zondag naar deze kerk?

Alvast super bedankt alle big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid