Credible 0 Geplaatst 16 november 2007 Rapport Share Geplaatst 16 november 2007 De band Alter Bridge kwam voort uit de in 2002 opgeheven Amerikaanse mega-act Creed. De plaat heeft alles wat bij Creed ontbrak: een scherpe rand, een donkere tint en fantastische gitaatsolo's! (...) Bijna vier jaar hebben we op dit album moeten wachten, maar dat wachten is niet tevergeefs geweest, want maar weinig platen voldoen aan zo hoge verwachtingen als het album 'Blackbird'. De glooiende en laaggestemde heavy metal is inmidels het handelsmerk van Alter Bridge (...) 'Blackbird'is een bijzondere plaat, een openbaring die je moet koesteren. (Bron: Platomania) Ik heb inmiddels de cd beluisterd en Alter Bridge gaat verder waar Creed ophield. Eeb aanrader. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 16 november 2007 Rapport Share Geplaatst 16 november 2007 een heel topic over Alter Bridge ik ben dol op Alter Bridge Ben er alleen nog niet helemaal uit of ik Blackbird nou beter vind dan One Day Remains of niet... Beide platen zijn in ieder geval beter dan Creed ooit was (En dat vond ik ook al erg prettig klinken) Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 16 november 2007 Rapport Share Geplaatst 16 november 2007 Ook al gaat Alter Bridge verder waar Creed ophield, ze zijn het nog steeds niet waard om als heavy metal te mogen worden bestempeld. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 17 november 2007 Rapport Share Geplaatst 17 november 2007 gelukkig niet nee ik haat heavy metal Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 17 november 2007 Rapport Share Geplaatst 17 november 2007 Creed is een Pearl Jam kloon..dan heb ik liever de ''echte'' Pearl Jam...Alter Bridge is wel leuk Link naar bericht Deel via andere websites
Claudia_Liefmeisjetog 0 Geplaatst 11 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2008 dus alter bridge is wel christelijk? Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 11 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2008 Quote: Op zaterdag 17 november 2007 10:54:51 schreef Thijs het volgende: Creed is een Pearl Jam kloon..dan heb ik liever de ''echte'' Pearl Jam...Alter Bridge is wel leuk Aiiii, hoe slecht moet Creed dan wel niet zijn? Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2008 Quote: Op zaterdag 12 januari 2008 00:51:38 schreef The Black Mathematician het volgende: [...] Aiiii, hoe slecht moet Creed dan wel niet zijn? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten