Gast Anon_phpbb Geplaatst 2 november 2007 Rapport Share Geplaatst 2 november 2007 hallo alle fluit en muziek liefhebbers wie weet of de muziekbladen van opwekkingliederen ook geschikt zijn voor fluit??? ik zie alleen maar staan voor gitaar,piano en zang. ik speel en leer de tin wistle een ierse fluit. wie weet hier meer over of je alleen die bladen heb of ook speciaal bladen zijn voor fluit?? graag hoor ik dan van je. groetjes een tinwistle freak Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 2 november 2007 Rapport Share Geplaatst 2 november 2007 Je kunt gewoon de zangpartij meefluiten. Ik weet eigenlijk niet of er speciaal fluitpartijen zijn. Of je kunt ook een deel van de piano partij doen, of improviseren op de akkoorden. Link naar bericht Deel via andere websites
aj 0 Geplaatst 2 november 2007 Rapport Share Geplaatst 2 november 2007 Quote: Op vrijdag 02 november 2007 15:04:00 schreef thinwistle het volgende: hallo alle fluit en muziek liefhebbers wie weet of de muziekbladen van opwekkingliederen ook geschikt zijn voor fluit??? ik zie alleen maar staan voor gitaar,piano en zang. ik speel en leer de tin wistle een ierse fluit. wie weet hier meer over of je alleen die bladen heb of ook speciaal bladen zijn voor fluit?? graag hoor ik dan van je. groetjes een tinwistle freak Je kunt aparte muziekbladen bestellen voor een tal van instrumenten. Ik ben geen expert, maar volgens mij heeft het te maken met de toonsoort van je instrument. Is die C, dan kun je gewoon de algemene partij fluiten, anders moet je andere bladen hebben. zie ook hier: link Link naar bericht Deel via andere websites
Anne1977 0 Geplaatst 2 november 2007 Rapport Share Geplaatst 2 november 2007 Tja, ik heb het ook geprobeerd op de tin whistle, maar dan kom je noten tekort inderdaad. Vooral de lage noten kun je niet maken, maar verder kun je prima de piano partijen gebruiken Link naar bericht Deel via andere websites
T.G.W 0 Geplaatst 2 november 2007 Rapport Share Geplaatst 2 november 2007 ik heb iemand in mijn band die speelt thinwistle lowwistle en dwarsfluit ik zal aan haar wel even vragen of zij bladen heeft enof ze bestaan. (echt een vet dat je dat speelt komt echt vet geluid uit zo'n fluit) Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 he toppie bedankt joh dat je dat wilt doen. ik hoor het wel. groetjes Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten