Raido 0 Geplaatst 12 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2007 Quote: En wat jij doet is alles een beetje vergeestelijken en dan doen alsof dat de normaalste zaak van de wereld is. Dat is ook redelijk apart. Dat was een verwijt van TimonK aan mohamed, ik zou graag willen weten wat TimonK's definitie van vergeestelijking is Link naar bericht Deel via andere websites
Aimé 0 Geplaatst 12 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2007 Van leek naar geestelijke of zo...? of Van Dale geest·rijk (bn.) 1 vol originele, speelse of spitse gedachten => origineel; <=> geesteloos Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 12 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2007 Quote: Op vrijdag 12 oktober 2007 12:54:27 schreef Raido het volgende: Dat was een verwijt van TimonK aan mohamed, ik zou graag willen weten wat TimonK's definitie van vergeestelijking is Ik zou denken dat M. dan allerlei zaken figuurlijk uitlegt die je best 'letterlijk' kan lezen. (al blijf ik erbij dat letterlijk en figuurlijk wat onhandige termen zijn) Link naar bericht Deel via andere websites
Zion13 0 Geplaatst 30 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2007 Misschien zou 't handiger zijn als de TS de link neer had gezet, zodat we wisten in welke context het stond. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten