Credible 0 Geplaatst 4 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2007 Heeft iemand van jullie de dvd Petra Farewell (2006) bekeken? Ik wil graag weten of hij de moeite van het huren waard is. Zelf ben ik, na het vertrek van Greg X. Volz, afgehaakt met Petra. De sound die mij zo aantrok verdween met Greg uit Petra. Ik ben benieuwd naar de mening van anderen. Een aanrader of niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 4 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2007 Als je echt kwaliteit wil zou ik gaan voor old skool-petra of voor Jerusalem. Afscheids-DVD's hebben over het algemeen vaak nogal een wat sneu karakter. Ik vond petra wel aardig ten tijde van Petra Praise, maar verder? Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 4 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2007 Old-school Petra is wat mij betreft met Greg X. Volz (1979 - 1986) daarna wordt het minder. Ik had echter begrepen dat Greg ook op deze dvd te zien zou zijn. Ik zoek nog wat bevestiging. Jerusalem is natuurlijk een tijdloze kanjer. Ulf doet het nog steeds goed (check YouTube). Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 4 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2007 Quote: Op vrijdag 05 oktober 2007 00:33:14 schreef Rudibu het volgende: Old-school Petra is wat mij betreft met Greg X. Volz (1979 - 1986) daarna wordt het minder. Ik had echter begrepen dat Greg ook op deze dvd te zien zou zijn. Ik zoek nog wat bevestiging. Jerusalem is natuurlijk een tijdloze kanjer. Ulf doet het nog steeds goed (check YouTube). Ulf is idd nog steeds weergaloos (nog geen jaar geleden sprak en rockte hij in onze gemeente) Link naar bericht Deel via andere websites
Gusto 0 Geplaatst 5 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2007 de cd van petra farewell is echt super tof! maar ik ben nog opzoek naar de dvd Link naar bericht Deel via andere websites
Blenskje Wotskje 0 Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Quote: Op vrijdag 05 oktober 2007 17:42:11 schreef Gusto het volgende: maar ik ben nog opzoek naar de dvd Ik wil niet zeuren Enige nadeel : je hebt een c-card nodig, maar ervaring leert dat het in elk geval wel lukt. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten