Spring naar bijdragen

dvd Petra Farewell - hoessie?


Aanbevolen berichten

Heeft iemand van jullie de dvd Petra Farewell (2006) bekeken? Ik wil graag weten of hij de moeite van het huren waard is.

Zelf ben ik, na het vertrek van Greg X. Volz, afgehaakt met Petra. De sound die mij zo aantrok verdween met Greg uit Petra.

Ik ben benieuwd naar de mening van anderen. Een aanrader of niet?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Old-school Petra is wat mij betreft met Greg X. Volz (1979 - 1986) daarna wordt het minder. Ik had echter begrepen dat Greg ook op deze dvd te zien zou zijn.

Ik zoek nog wat bevestiging.

Jerusalem is natuurlijk een tijdloze kanjer. Ulf doet het nog steeds goed (check YouTube).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Old-school Petra is wat mij betreft met Greg X. Volz (1979 - 1986) daarna wordt het minder. Ik had echter begrepen dat Greg ook op deze dvd te zien zou zijn.

Ik zoek nog wat bevestiging.

Jerusalem is natuurlijk een tijdloze kanjer. Ulf doet het nog steeds goed (check YouTube).

Ulf is idd nog steeds weergaloos (nog geen jaar geleden sprak en rockte hij in onze gemeente)

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid