BlueMountainSky 0 Geplaatst 6 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2007 Leuk verhaal, Paultje...mensen kunnen inderdaad plots dankzij God in positieve zin veranderen..., groeien..Veel succes, wens ik je! Samengevoegd: Leuk verhaal, Paultje...mensen kunnen inderdaad plots dankzij God in positieve zin veranderen..., groeien..Veel succes, wens ik je! Link naar bericht Deel via andere websites
Zion13 0 Geplaatst 30 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2007 Het idee hebben is niet genoeg. Als je gelooft dat je leiding kan geven, ga er dan gebruik van maken. Maar ga niet uit van 'leiding geven', maar van 'mensen'. Leiders hebben geduld nodig en een goed overzicht. Vooral met kinderen lijkt het me wel eens geduld vergen. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 30 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2007 Quote: Op maandag 17 september 2007 14:43:49 schreef gewoon Paultje het volgende: Zondagochtend moest ik dienen in de kinderdienst. Tijdens die kinderdienst kwam ineens in me op dat ik wel een leider zal gaan worden, en wel in de kinderdiensten. En dat zit nu nog in me gesetteld. Ik had niet verwacht dat dit zou gebeuren, echt niet!! Stiekem was je dus al de hele tijd leider En leiden bij de kinderen is gaaf, ik doe het zelf ook. Weet je wat het leuke is aan het leiden van kinderen? Je leert ze dingen waar ze de rest van hun leven veel waarde aan zullen hechten! anyways, gaaf dat je die roeping voelt, maar blijf het in gebed houden, want misschien is het op dit moment de juiste keuze, maar heeft God over een tijdje weer iets nieuws voor je, het zal zo maar kunnen! Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 30 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2007 Leiderschap is wel helemaal hot. Ik hoop dat er in 2008 ook volgerschapsconferenties komen. Link naar bericht Deel via andere websites
_Nickname_ 0 Geplaatst 30 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2007 -leiderschapsconferentie -dag 3....Wat doe ik hier?' -dag 4 ik heb het gevoel dat ik vandaag iets zal horen.... -En jawel hoor, tijdens de kinderdienst... "ik zal leider zijn van kinderdiensten." lees het nu zelf nog eens Gewoon Paultje Link naar bericht Deel via andere websites
kimberly-18 0 Geplaatst 30 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2007 amen!! Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 30 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2007 Quote: Op dinsdag 30 oktober 2007 17:05:14 schreef Eru Iluvatar het volgende: Leiderschap is wel helemaal hot. Ik hoop dat er in 2008 ook volgerschapsconferenties komen. Dat moet haast wel. Momenteel zijn er zo veel leiders en maar een beperkt aantal volgers. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 30 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2007 Quote: Op dinsdag 30 oktober 2007 17:05:14 schreef Eru Iluvatar het volgende: Leiderschap is wel helemaal hot. Ik hoop dat er in 2008 ook volgerschapsconferenties komen. discipelschapstrainingen... Link naar bericht Deel via andere websites
Zion13 0 Geplaatst 30 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2007 Dat je kan leiding geven, wil niet persé zeggen dat je overal leider bent. Het neemt veel te veel tijd en verantwoordelijkheid om bij veel dingen leider te zijn. Bij een of meedere dingen leiden, bij de rest volgen. Zo simpel is het. 8) Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten