Spring naar bijdragen

Jubilate


Aanbevolen berichten

Het stormde op een bittere zee

de roos in knop, doorns aan de stengel

ontsprong temidden van de golven

mijn dochter, ze bevoer de zee

denkend dat de doorns haar doel waren

de roos ontvouwt zich

Noot: ik ben vandaag héél gelukkig, omdat ik Gods werk gezien heb. En ik kan het niet beter verwoorden dan zo. Sorry als het geen betekenis lijkt te hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Noot: ik ben vandaag héél gelukkig, omdat ik Gods werk gezien heb. En ik kan het niet beter verwoorden dan zo. Sorry als het geen betekenis lijkt te hebben.

Misschien kan je ondertussen wat meer vertellen? Nu is het wel wat cryptisch waarin je Gods werk hebt mogen zien. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Misschien kan je ondertussen wat meer vertellen? Nu is het wel wat cryptisch waarin je Gods werk hebt mogen zien.
smile.gif

smile.gif tekst analyse? Ik moet een beetje rekening houden met privacy, maar het heeft te maken met iemand die zichzelf vermoedelijk altijd wel als gelovig christen zag, maar die heel recent op het spoor van de Liefde die God is, is gekomen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid